Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '12

 
Kategori
Deneme
 

Sonbaharda yazı getirdin yüreğime..

Sonbaharda yazı getirdin yüreğime..
 

Kelimelerim tarifsiz kalır, sözcükler ise yetersiz, bir aşk ile doluyken bin aşka boğdun beni... Umudun peşine takılmayı, tebessümünde kaybolmayı öğrendim sözcüklerimi sıralarken...

Yaz yağmurunda ıslanırken tebessümünden gelen sıcaklık ısıttı yüreğimi, farkına varamadık o yağmurun bize verdiği ilhamı...

Sonbahar yaprakları dökülürken, üşürken ellerim sen bakışın ile yazı getirdin yüreğime...

Sende kaybolmayı bildim ben, sen beni ararken yüreğine bakmadın sen...

Sonbaharda yaz gelmişken yüreğime, yüzümü güldüren en güzel mutluluk oldun sen, yüreğimi bir çocuk gibi çoşturan...

Aynı hayallerin peşinden koşuyorduk seninle aynı gökyüzü altındaydı ellerimiz, aynı gökyüzü altında buluştuk seninle, tesadüflerin birleşimiydi bu, şaşırdık olanlara, akıp giden zamana...

Zamanın peşinden savrulduk bir başka umutlara, umutların tükendiği anda yeni bir umut ışığı açtın yüreğimde. Vazgeçmeye çabalarken sonbaharda yazı getirdin yüreğime, anlayamadım olanları sende kaybolmuşum halbuki...

Sen kış insanıyken yazı sevmezsin oysaki kışın bana yüreğindeki yazı getirdin, hem de kışın tam ortasında...

Belli etmeden aynı hayallerden kurduk evimizi,

Farkına varmadan yaşadık içimizdeki sevgiyi,

Sonbahar yaprakları arasında yürüdük, huzuru bulduk oysa ki...

Sen farkına varmadan sonbaharda getirdin bana yazı...

Aynı gökyüzü altında buluştuk,

Sonbahar yaprakları arasındaydık...

 
Toplam blog
: 195
: 932
Kayıt tarihi
: 09.01.12
 
 

Ben kimim ne yaparım? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma tak..