Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '10

 
Kategori
Öykü
 

Sonbaharda yitirilen

Sonbaharda yitirilen
 

Sonbaharda Yitirilen


Alkollü bir sonbahar gecesiydi.

Sararmış ve solmuş yapraklar yağmur taneleriyle birlikte seriliyordu yerlere,

Ve ben sararmış ve solmuş yapraklar arasında yürüyorum umuda giden

kırmızan daha uzun, maviden daha derin yolda.

Yürüyorum, çünkü yürüdüğü yere varır insan

inancımı hiç kaybetmedim.

Ansızın yüreğime bir hançer saplandı ve yıkıldım yere.

Ve sen yüreğimden akan kanla birlikte sızıp sararmış ve solmuş yaprakların arasına karıştın.

Ay düşüyor yarama, gecemin mağmasında bir çığlıkla uyanıyorum,

Çığlıklardan geldim bu güne.

Çığlığımla yapraklar kopuyor dallarından.

Bu yüzden sonbahar ayrılık mevsimidir ve ayrılık mevsimi olarak kalacak benim için...

 
Toplam blog
: 5
: 290
Kayıt tarihi
: 04.12.09
 
 

M.Hüseyin ÖZTÜRK; güneşin kutsal olduğu, ateşin suyla söndürülmediği Palu'da 1985 yılında doğdu. ..