Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sonbaharım...

Sonbaharım...
 

İşte geliyor yine sonbahar. Öyle hüzünlü ve öyle yalnızmış gibi ağaçlarda salınan yapraklar. Yapraklar son demlerini yaşıyorlar dallarında. Hayatlarının sonbaharında olanlar için ne önemi var ki mevsim sonbahar olmuş, yaz olmuş, kış olmuş... Bende bir sonbahar izliyorum bu rüzgarlı, kasvetli bulutlar arasında, biraz daha kalın giyinmiş rüzgara karşı yürüyen insanlar arasında. Ve dönüp bakıp da eski zamanlarıma “ne sonbaharlar atlatmışım vay be!” diyorum.

Sonbahar bende bir yalnızlık duygusu, bazen bir ürperti, biraz da melankolik bir hal yaşatır. Ayrılıkların mevsimi derler sonbahar için, ama mutlaka birliktelikler de olur. Yüzlerde kocaman tebessümler uyandıran, dünyayı unutturan, gerçek yaşamdan uzaklaştıran o sıradışı birliktelikler.

Ayrılıkların da hüzünlü bir tadı vardır, gözlerde okunabilen. Ayrılıklar tekrar kavuşmaların başlangıcıdır, demlenmiş zamanlarda. Sonbaharda yaşanan ayrılıklar, mevsimin de anlamını kattığı için daha da yoğun yaşanır ve belki de bu yüzden kanıksanmış bir parça bırakır insanlarda, uzun süre devam edebilen...

İşte geliyor yine sonbahar. Ayrılıklar da olsa, birliktelikler de. Yaşam bunlarla güzel. Yoksa anlamsız olurdu. Hayat hızlı hızlı akıyor, bizim onu durdurmak istememize aldırmadan, bütün olağandışılığıyla, sonbaharların gölgesinde, yağmurların yaprakları ıslatıp, savurmasıyla delip geçerek bazen...

Yalnız kalınmışlıkların her an koynumda olduğu bir mevsimin dönümündeyim şimdi.

Melankolik zamanlarımda her an karşılaşmamda kendimle şarkıların anlamını yitirdiğini anlıyorum.

Öyle bir sonbahar ki bu...

Sadece bedenim değil, ruhum da üşüyor artık.

Elimdeki tek hazinem kitaplarım.

Beni bana anlatan, bana dünyaları anlatan kitaplarım...

Sonbahar benim doğduğum ay...

Tüm hüznüne rağmen seni çok seviyorum...

 
Toplam blog
: 69
: 720
Kayıt tarihi
: 17.10.06
 
 

Ben 1982 İstanbul doğumluyum. Selçuk Üniversitesi Süt ve Ürünleri ve Anadolu üniversitesi Çalışma Ek..