Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Ağustos '13

 
Kategori
TV Programları
 

Sondan Başa Doğru Kurtlar Vadisi Pusu'ya Yazdıklarım

 2 yıldır Kurtlar Vadisi Pusu 'ya yazdıklarımı bir de sondan başa doğru okumalısınız)

2012 Yılından itibaren işte yazdıklarım. Bu dizi bitmeeez!

__ Kurtlar Vadisi 'Pusu' bitmiştir. Bence dizinin adı artık Kurtlar Vadisi 'Teneşir' Olmalıdır.

__ Memati bu dizide Polat Hoca'nın Kayığına binen/ ölen ne son ne en son kişidir.

__ Polat ilk bölümde milleti döve döve zayıflamaya çalışıyordu. Hafif kilo almış gördüğüm.

__ Memati gibi karakterin cenazesi 4 kişiyle mi kalkar beyler. Ayıptır bu Memati'ye ya:)) Adam diziye yıllarını verdi. Sultanahmed'de kılınmalıydı namazı.

__ Dizi o kadar devletin derinine indi ki karşılarına TTK Armutçuk şubesinden kimseler çıktı. Fotoğraf filan çektirmeden toz oldular.

__ Polat ilk bölümde tek gün/ gecede yedi cihanı dolaştı...

__ İlk bölümde Güm- pat- çat ihtiyar başkanı gitti...

__ Başka başka kahramanlar yine 'o gitti ben geldim' edasıyla arz-ı endam etti.

__ Polat'ın kadınları. Elif'in kemikleri sızım sızım sızlıyor.

__ Facebook'ta Karacaahmet Mezarlığı'nın adı kurtlar Vadisi Mezarlığı olarak değişsin diyenler diye fan grubu açıldı.

__ Kahvede Bu Polat'ta ölse de dizi de bitecekse bitsin diyen adamın akıbeti merak ediliyor.

__ Yav Polat sen bir yüz değiştirme operasyonu daha mı geçirsen. Biz bu yüzden sıkıldık...))

__ Polat ile Karadayı kapışsa kim döver!!

__ ÇAKIR'ı da analım ona bir fatiha okuyalım. Bu arada Çakır Ustura Kemal OLDU. Bir Polat sayıyor yerinde!!

__ Pana Filmin adı Para Film oldu. Kurtlar Vadisi ile beyaaaa bi para kazandı maşallah.

__Sırada başka diziler var kısmetse. Adım başı geyik. Adım başı dizi. Adım başı karakterli karaktersiz karakterler... Yeni diziler çeviren hiç yok nerdeyse. Sanatsal diziler - 0 - Niye bir şair bir şiir okumaz. Şair bulamazsanız ben varım! Benim şiirlerimden okuyun. Başbakan da olmasa şairler unutuldu gitti...

__Ve mümkünse çocuklarımız uyusun. Kurtlar Vadisi ile büyümesin çocuğumuz. 20 Yaşına geldiğinde hala bu dizi oynuyorsa siz gibi müptela olduysa Türkiye çok kan kaybetmiş demektir. Bize yarınları çizecek mimarların yetişmesi lazım. Ekran başında büyüyecek nesil değil!!

__Kanal kanal dolaşırken bir kanala düşüp bir yerlerinizi incitmemeniz dileğiyle...! İyi seyirler

01.10.2012

***

- Malumunuz Kıyamet yaklaştı ama Polat efendi işi- gücü, diziyi bıraktı balayına gitti. Bu kadar umursamaz insan olur mu ya!

- 10 yıldır dizide aşkta- meşkte, sevgili'de dikiş tutturamayan Polat sonunda Turnayı gözünden vurdu. 

- Dizide hep sağ gösteriyordu bu sefer soldan vurdu!

- Ayıp be Polat şey Necati Memati'nin katillerini bulmadan evlenmek delikanlılığa yakışır mı! Bari yalandan bulma fırsatını değerlendirseydin de dünya evine bu kara ile girmeseydin...

- Yeni bölüm de alışılagelmiş bir sonla dizi yine biter.

- Pana film Para film oldu diye daha önce söylemiştim bakın aşağılara...!

- Polat acaba dizide okuduğu kitap sayısı kadar kitabı ömründe okumuş mudur.

- Polat Can ne oldu, nereye gitti. Hani sen Can Polat'tın, cankurtaran Polat'tın:))

-Bu kamburu da deşifre etse etse polat ederdi...

- Dizinin yükü kime kalacak. Hani olası bir Polat ölümünü senaristler düşünürse.

A: Abdülhey

C: Cahit

K: Kara

T: The End

Polat ölmeden dizi bitmez. Bence dizi Polat öldükten sonra polat'ın intikamı alınmadan da bitmez. Bu yüzden T Şıkkını atın çöpe. Bu dizi bu kadar para kaldırırken bir 10 yıl daha bitmez...

- Polat gider namı kalır.

- Susssst. 'O ŞİMDİ BALAYINDA'

Eskiden dakka başı geyik yazardım. Şimdi ayda- yılda bir yazıyorum... Önceki geyikleri de okuyun hele. STOP. Kalbim SuTOPLADI artıkın...

17.12.2012

***

- Polat'tan mesaj var: Bu akşam Atv'de son kez buluşalım:))

- Kurtlar Vadisi Bu Akşam Şöyle Bitecek 'Haftaya İnşallah Görüşürüz Ya Da ''O Şimdi Balayında!'     

- Kurtlar Vadisi 'Kıyamet' çekilmeden Kıyamet kopmaz merak etmeyin...!

- Polat için 21 Aralık geldi çattı:))

-Kurtlar Vadisi'nin yeni bölümünün bu akşam günün anlam  ve önemine binaen bu akşam saat 21. 12' de yayınlanması bekleniyor...!

- Bu akşam En büyük finalde görüşmek dileğiyle:))

-Bitmeeezzz ya gerçi. Daha Polatın tahminime göre savcıdan oğlu olacak. O  adına Polat koyacak! O çocuk büyüyecek. Yıl 2071 olacak:)) oHooooyyyyyyy. Bu da şimdilik son geyik oldu!

- Polat öldü diyorlar ya! Bir Polat ölür bin Polat gelir dert etmeyin...

- Polat Alemdar'ı nasıl bilirdiniz ey cemeati müslimin...

- Polatın cenazesi de düğünü de acaip anlamlı günlere dek geldi ha!

12.12.12' de düğün- 21.12.12 Kıyamet gününde cenaze:)) Hayatta tesadüflere tesadüf edilmemiştir gerçi.

- Polat'ın cenazesi yarın cuma namazın'a müteakip Fatih'ten kalkar... Ulan gerçek sanıp yarın ahali toplanmaz orada inşallah!

- Cenazeye büyük kahramanın cenazesine diğer devlet büyükleriyle beraber Başbakan'ın da katılması bekleniyor.

- Polat bunları okuyorsan bana öbür dünyadan öpücük gönder:)) 

- Sıkıysa beni de döv!

- Hortlamaz inşallah!

-Oh be kurtulduk Polat'tan:)) 10 yıldır ne bu be (Türk kadınları)

20.12.2012

***

-Polat ölmüşse eğer mezar taşına ne yazılacak.

A: Ali Candan

E: Efe Karahanlı                

P: Polat Alemdar                

Z: Zıııırt Erenköy

Senaristler buna cevap vermeli:)) Bütün dizi sevenleri aydınlatılmalı:)) 

- Polat bu sefer de ölmemişse, kesin ölümsüzlük suyundan içmiştir!!

- Polat'ın ruhuna üç İhlas, bir felak, bir NAS, bir Fatiha okumayı ihmal etmeyin:)))

- Türkiye'nin en namlı Kahramanı:))

- Polat bu akşam Filistin'de. Atv'de bu sinema filmini izlemek keyif verir mi bilmem. Sakın gencecik delikanlı gitti, gitti gitti kahramanımız diye ağlamaya tutuşmayın. Taziye ilanlarınızı kendinize saklayın, Ömer babayı ameliyattan sonra rahatsız etmeyin:))

- Cenaze kimsesizler mezarlığı'na defnedilebilir.-

- E artık Polat Alice Harikalar Diyarında filmi dinlendikten sonra çekilmeye başlanır:))

- Polat dedim de dedimm...

- Hortlamaz inşallahh!

- Polat'ı kara toprakta bile rahat rahat uyutacaklarını sanmıyorum. Necati'ye başarılar...

- Necati'den açıklama: Biz Polat'la üç talakta boşandık, yerine Nagehan'ı aldım:))

- Bu dizi bitmedikçe benim geyiklerim bitmez...

27.12.2012

**

- Hedef 2023. Ve açıklıyorum bu dizi 2071 yılına kadar bitmez...

- Polat'ın oğlu var mıydı? Olur mu? Polat'ın Kızı babasının intikamını alır mı? Polat'ın Savcısı kadın başına Polat'ın yapamadıklarını yapabilir mi? Savcı Hanım işe Memati dosyasını rafa kaldırıp Polat dosyasını önüne koymakla mı başlayacak...! Ve Polat hakkaten bu sefer! öldü mü! Bunların cevabı yeni sezonda.

- Dizide neler oluyor anlamıyorum. Yeni karakterler cirit atıyor. Bunlardan bir Polat çıkar mı? 

- Ve Zorro kılıklı biri vardı son bölümde! Bir tek kılıçı eksik. Bir de 'Z' yazmıyordu. O Polat diyenler var, hadi canım. Antonia Banderas olmasın:))

- Senaristlere de aşkolsun! Dizi bitmesin dye Asena'dan bile iyi kıvıracaklar nerdeyse!

- Hedef 2071 dedik ya. Hadi 2023 olsun. Acaba ihtiyarlar o günleri de görürler mi? Daha da ihtiyarlamazlar inşallah. 

- Polat ölmüşse cenazesi ne gün kalkacak...

- Ölmemişse de e artık baydı, öldürün gitsin! Seneryo yazmanın da bir raconu olmalı...

31.12.2012

***

- Artık izleyesim gelmiyor...!

- Biri bu Polat'ı öldürsün ya!

- Maskeli Zorro Polat çıktı:))

28.01.2013

***

Bugün 07 Şubat 2013. Bugün bir Kurtlar Vadisi günü. Bugün Türk erkeklerinin yarısı Tv kumandasına el koyacak, diğer yarısı kadını ne istiyorsa onu seyredecek. 10 yıldır istisnasız reytinglerde başı çeken dizide peki bu akşam ne olacak?

Söyleyeyim efendim...

Kem küm kem de küm. Bilmiyorum...

Geçen hafta hep yaptığım gibi sadece özetini izlemedim! Yani izlemedim, hiç izlemedim. Bu akşam ise izlemediğim geçen haftanın özetini izleyeceğim... Yeni bölümde televizyonun da hakimi kraıcığım olacak. İstediğine baksın, HAKKI! Bende güzel bir uyku çekerim. Uyku da dinlenme de benim hakkım...

Ve bir diğer husus reklam bitiyor, reklam başlıyor! Ne bu ya, buna kimse ses çıkarmayacak mı. Milletin bir dizi keyfi oluyor, onda da reklamları seyret babam seyret. Neresesin RTÜK haşmetmeapları...! Dizi şu dakikadan sonra başlayacak, başlar mı? O dakika bitiyor kanalın kendi reklamları dönmeye başlıyor...

....

Cık cık cık... Kusura bakmayın abiler! Polat abimde kızmasın bu akşam izleyip göreceksiniz nasılsa! Hanya'yıda Polat'ıda... Belki maskeli kahraman Zorro'nun filmi oynarda bir kanalda bende onu seyrederim:))

07.02.2013

***

--Türkiye'de Kurtlar Vadisi gibi bir dizi daha yok...! Senaristlerini çok büyük tebrik ediyorum. Küçük tebrik edersem haksızlık etmiş olurum. Türk milletini resmen ekrana 10 yıldır bağladılar. Dizide ne aksiyon bitiyor, ne heyecan, ne entrika, ne Devlet Baba- ananın derin meseleleri!

- Bu gece televizyon erkeğin, ama yarın kadınlar günüdür!

- Osmanlı'da bilmem kaç tane padişah bile Polat Alemdar yani Necati Şaşmaz kadar saltanat sürmemiştir...! Bu gidişle Necati Kanuni'yi zorlar!

- Bir an önce bu dizi bitmeli! Artık dizi Hayat almaktan yorulmadı mı! Her sefer bir kötünün yerini öbürü doldurdu! Bu Polat kahramanımızın sırtına bunca yük vurulmamalı! Yani yapın Kurtlar Vadisi ayarında bir dizi ve yeni bir kahraman kurgulayın, Polat Alemdar'ın yükünü hafifletin ya hu!

- Necati Şaşmaz doğru yolda derseniz adamcağız 10 yıldır Kurtlar Vadisi ile yatıp Kurtlar Vadisi ile kalkıyor... Ona da yazık! Evlenmeyi bile diziden 10 yıl sonra akıl etti. Yani belki şimdi 10- 9-8- 7 yaşlarında çocukları olabilirdi!

-- Polat bu gidişle dizide ihtiyarlayacak. Dizide ki son ihtiyar O olacak

- Dizide bu akşam ne mi olacak! Ufacık bir tüyo... Akif var ya Akiiiif. EEEeee der gibisiniz E si reklamlardan sonra, Bir tüyo daha: Polat var ya Polat, sargısını açar ve Necati Şaşmaz çıkar sargının altından!

 - Ben Kurtlar Vadisi sitesinde kendi yazımı görmeme açıkça söyleyeyim sevindim, demek ki doğru yoldayım...

* (not: Link yazının sonunda:)) )

-- Burada yazımın birazına sitede yer verilmiş. Ve bana cevap hakkı doğmuş! Arkadaşlar yazımın birazını değil gelin Milliyet blog'a yazımın burada hepsini okuyun...

- Pana Film Para Film değil Kurtlar Vadisi ile Paşa FİLM oldu!! Hadi bu esprimi de duydum deyinnn!

- Polat'ın öldüğünü görmeden ölürsem gözlerim açık gidecek!!

- Biri şu senaristlere ve Necati'ye Polat'ın da ölümlü olduğunu söylesiin!

- Bu akşam da kadınlar 3. sınıf insan muamelesi görecek Türk erkekleri tarafından. Üstelik yarın dünya kadınlar günü! Aman diziyi izlemeye devam! Yarını yarın düşünürsünüz...

- Bu akşamlık da bu kadar Kurtlar Vadisi'nin Pampişleri:)) Pampişlerim diyen kıza ne oldu ya, kimdi O. Bak zavallı gündemden düştü, epeydir gündemde görünmüyor!

07.03.2013

***

-- Onların Spider Man, Batmen, süper man, mask, zorro ve 72 buçuk kahramanları varsa bizim de Polat Alemdar'ımız var yaaa! Ve bizim kahraman onlarınkini her alanda döver. Yegane silahı Osmanlı Tokadı.

...

-- Kurtlar Vadisi diye bir Dizi... VAR! Peki bu diziden kaç film çıkar. Ben 4 film/ dizi çıkardım. Tabi her filmin 2. ve 100. bölümleri de olur!

-- Kurtlar Vadisi Öncesi: Diğer adıyla: Hobbitler

-- Dizi Savaşları- Diğer adıyla Game of the Vadi ( Vadi Savaşları )

-- Dizilerin Efendisi- Lord Of the Kings. Diğer bir çevirisiyle (KurtKardeşliği)

-- Kurtlar Vadisi İmparatorluğu... Kurtlar Vadisi/ 1453- 2013 ve 2023 ( 2023 Vizyona girmedi daha! )

-- Necati Şaşmaz açıkladı: Yeşilçam'da Polat Alemdar olmasaydım, Holywood'da Hobbit filminde oynardım...! Yüzüklerin efendisi ile boy gösterirdim. Hadi ordan demiyorum kendisine, neden olmasın ki:)))

-- Kurtlar Vadisi'nin ve Necati Şaşmaz'ın artık dokunulmazlığı olmalı...

-- Türkiye'de derin devlet'in dizisi bile 10 yılda bitmedi:))

-- Kurtlar Vadisi Mezarlığı'nda kontejan dolmadı gitti. Mezarlık alanının genişlemesi City Ville'de ki oyundan daha hızlı genişliyor. 

-- Necati Şaşmaz'dı ama Kurtlar Vadisi'nin bu kadar izlenmesine O DA Şaştı:)) 

-- Öldür öldür bitmiyor bilader, yerden ot gibi adam çıkartıyor senaristler:)))

-- Türk racon tarihine, Polat'ın raconları da altın harflerle geçti...

    E bugünlükte bu kadar. Perşembe günü Atv' de görüşürüz.

   26.03.2013

***

Bunlar genelde mizah/ geyik tarzı yazılar. Şunu da belirtmeliyim ki diziyi beğeni ile izliyorum... Sezon finalinde bu sefer Polat Alemdar'dan kurtulduk sanırım... Yani bu seferde ölmemişse! Perşembe günü Twitter'ımda paylaştıklarımı burada sizinle paylaşmak istiyorum... Ve sonra sizi eski yazılarımla başbaşa bırakacağım. Gülmenizi garanti veremem... Bazı insanlar taş gibidir:)) O nları güldürmek için ne yapsanız boş...

-#Kurtlarvadisin de Polat Alemdar bu seferde ölmezse ben öldüreceğim, aha şuraya çentik atıyorum...

-#Kurtlarvadisi nde #POLATALEMDAR karakteri öldürmek üzerine kurgulanmış bir karakter, ölmek ise kitabında yok...)) Daha çok bakarsınız ölecek diye benden demesi ( Tabi bu kadarı malum twitter'a sığdırılmıyordu)

-#Kurtlarvadisigezi Sinemalarda! Polat  #Taksimgezi olaylarını araştırmak için yanına mezardan Memati'yi de alır ve...

-Müjde # Kurtlarvadisi nde  #Polat  ölmeyecek...! Ölecek olsaydı senaristler yüzü ile hiç uğraşmazlar, Polat ameliyat olmaz, estetik filan yaptırmazdı... Hep #Maskeyle dolaşırdı.

( Twitter- bindrtyzelliuc-27 HAZİRAN, beni takip etmek isteyen herkese kapım açık, hatta Necati Şaşmaz'a sorry Polat Alemdar'a bile- Bana bir şey olursa Hakkınızı helal edin...! )

- Ben şahsen Polat Alemdar'ın daha biz Türk halkı ile çok ti'ye geçeceğine inanıyorum... Ulan Polat şu bulduğun ölümsüzlük şerbetinden bir yudumda bana içirmedin ya alacağın olsun:)) Demedi demeyin, dedi deyin eğer haklı çıkarsam!

***

Kurtlar Vadisi'nin 'Penguen' Açılımı! 

  

( Dün akşam Penguen'li göndermeyi izledim. Kurtlar vadisi her yönüyle 'tez' olabilecek bir dizi. İyi irdelenmeli, iyi incelenmeli. Sanki önlerinde bir pencere var tüm dünyayı ( Türkiye'yi) görmeye çalışıyor dizi. Geçmişten gelerek hep güncel konularla vuruyor izleyiciyi. En baştan, en son bölüme kadar binlerce mesaj verdi dizi. Bence diziler kitleleri heyecanlandırmalı) Necati Şaşmaz'ı kutluyorum. Yaşattığı hayali kahraman ile bizim de bir kahramanımız var bugün. Süreli ve ölümsüzleştirdiğimiz. Biz bu kahramana Polat Alemdar'a sahip çıkalım. O bugüne kadar doğru yoldan Şaşmadı- ŞAŞMAZ'DA. İnşallah çizgisinden hiç sapmayacak. Doğruyu gösterdi. Doğru bildiği davasının amansız savunucusu oldu. Ve kötülüğün de amansız hasmı oldu) Pengen mi izlemek istiyorsunuz. Karar elbet izleyicinin- Dedi fragman. Aman kim neyi izlerse izlesin?27.08.2013)

GEZİ'NELİM ŞİMDİ GELİN:))

1- Polat yine ölmeyecek...!

2- Aslında Akif 2. Polat olarak çok ön plana çıkmıştı, senaristler bilerek çıkarmıştı. Ama onda eksikler var! Bu eksikler giderilmeye çalışılacak.

3- Polat bir gün ölecek. Yani bir gün Polat ölmezse Necati ölecek? Muhakkak gelecek yani ecel! Kaçınılmaz sonu görmeden 'Son' yok...

4- Sanırım Polat Alemdar karakteri tüm yükü çeken bir karakter. O olmasa sanki dizi artık seyredilmez gibi. Cuk oturan bir karakteri cuk öldüremiyorsunuz... Tabi Vadi bu konuda da tabuları hep yıktı! Bir Polat kaldı... O da yaşar yaşamaz muallakta elbette... Yeni sezonda ben fazla süpriz beklemiyorum... Ekipten bazıları ölebilir! Polat yine kalıcıdır. Bir sezon daha!

5- Tabi üstü bir şekilde kapanıp 'öldü' gösterilip sonradan 'heyyo' diye çıkabilir de Polat'ımız. Dizi bunu çok yaptı. Ve seyirciye de gına geldi...

6- Şimdi bu yazdıklarımı ' delete' leyin... Buraya kadar Polat Vardı! Olmasa yani ölse dizi seyredilir mi? Reytingleri düşer mi? Elbette düşecek biraz... Ama kendisini toparlayacak ve yükselişe geçecektir. Bu yüzden gerçekçi bir dizi çekmeye özen gösterilmeli.

7- Polat'ın intikamı olmalıydı. Polat mevcut şekilde ölürse Akif çok tartışılır. Ki zaten ihtiyarların kalemini kırarlarken bunu abartılı bulan çok kesim var!

8- Yeni ihtiyarların ben 'gençlerden' kurulmasını bekliyorum. Kurtlar Vadisi bir İdoldür Türk Dizilerine. En baştan beri izlediğimiz için kafamıza yatmayan yerlerin aydınlanması gerekir... Yani ara ara en eski bölümlere dahil gitmeli, izleyiciler aydınlatılmalıdır. ( Mesela Polat  en önemli bilgileri  bir bölümlde cd yapmış taksisine koymuşu... Ne oldu o cd! Hala yerinde mi? Taksiye ne oldu...)

9- Yeni bölümde ben dizinin dahada 'derin' leşmesini umuyorum... En derine kadar gitmeli. Daha hayalci ve gerçeklikle örtüşen 'zıt' gelmeyen bir yolda gidilmeli... Senaristler de oturup biraz ders çalışmalılar! Yabancı dizi izlemeliler bol bol. Onlardaki teknolojiyi kullanmalı... 

10- Ve diyelim ki Polat öldü yerine 'Kenan İmirzalıoğlu' tarzı biri gelmeli... Öyle çelimsiz bir kahraman görmek istemeyiz. 

11- Artık 'PUSU' bitmeli. Yeni sezonda yeni kanalda 'Kurtlar Vadisi Pusu' olarak değil mesela 'Kurtlar Vadisi Gezi' deyip yeni bir soluk getirilmeli diziye:)) Sonrada 'gazi' diye de bitirmeli!

12- Bir 10 yıl daha gider dizi... Bu yüzden 1. Madde olarak 'Polat yine ölmemeli' diyorum...

13- Tüm emeği geçen kurtlar vadisi 'ölen ve yaşayan' ekibine bizlere keyifli cuma geceleri yaşattıkları için teşekkürler...

14- Bu arada kafam karıştı dizinin yeni sezonu eski kanalında mı yoksa en eski kanalında mı yayınlanacak. ATV mi SHOW 'MU?

 ' Burada yazılanlar hayal ürünüdür'

19.08.2013

***

Çok yazmışım ama ne kadar çok yazsam az:)) 3 Günlük dünyada dizi seyretmeye devam! 

Kurtlar Vadisi, Polat'la "varım" dedi     

- Polat olmasa... Bu dizi nasıl olurdu? Yine izlenir miydi! Reytingler düşer miydi?

Cevap: Sanırım bunu hiç bilemeyeceğiz... Polatsız 'Vadi' olmaz. Polat giderse 'Kurtlar Vadisi' nihayet biter!

***

- Kurtlar Vadisi ne zaman biter?

Cevap: 2023 yılına kadar bitmeyeceği kesin! Ama ne zaman biter bende bilemiyorum. Belki diziyi 2071' de de bitirmek isteyebilirler... O vakte kadar 'Polat Alemdar'ı' öldürmezler! Dizi için Azrail'le bile belki uzun bir mukavele yapabilirler!

***

- Bu Polat neden ölemiyor?

- Adamın ölme fobisi var! Bir kere ölürsem bir daha bana rol vermezler korkusu var! E bu saatten sonrada inşaatlarda bile 'İŞ' zor.

***

- Kurtlar Vadisi'nde 'gerçek' var mı? 

- Yalan 'gerçek' var! Gerçek 'yalan' var... Hep ikisi bir arada var!

***

- Vadi'de ' Akif' ne ayak?

- Ünlü bir yönetmenimizin oğlu. Babasının hatrına olsa olsa 'POLAT-4' olur...

***

- Vadi'de 2 Numara kim?

- Ben bilmiyorum, hey Abdul sen biliyor musun cevabı?

***

- Kara neler yapacak?

- Gidin onu karaya sorun... Ben Polat uzmanıyım:))

***

- 10 yıldır hiç izlemeyenler için de dizi hakkın da 3- 5 cümle eder misiniz?

- Bence hiç izlememişlerse hiç izlememeye devam etsinler! Hiç izlemeyenler için söylenecek bir kelime yok! Onlar gitsn 'Penguenleri' izlesinler diyorum...

*** 

Çok teşekkürler 'Sevgi Bey'

Son bir cümle etmek ister misiniz?

-Evet isterim... Bana son arzumu pardon son cümle hakkı verdiğiniz için teşekkürler öncelikle.

Son cümlem şu ki: Polat Alemdar' sız kurtlar vadisi, kurtlar vadisiz polat alemdar olmaz!

Pişmaniyesiz İzmit'in, İzmit'in de pişmaniyesiz olamayacağı gibi...

26.09.2013

 

(http://kurtlarvadisidizisi.org/kurtlar-vadisi-pusu-haberleri/kurtlar-vadisi-pusu-forumu-geyikleri-3168.html

 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..