Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '12

 
Kategori
Şiir
 

Soner tutuklu

Hapishane ürünü Samizdat

Bir solukta okudum

Oğluna sarılışını okuyunca

Yaşardı gözlerim

Benim de oğlum var aynı yaşlarda

Sarılmam öyle, ciddi babayız ya

İmrendim hapishaneye

Benim de oğlum gelse sarılırdım diye

Tuğla gibi kitaplarını keyifle okumuştum

İyi yazarsın, donanımlısın, akıllı ve zekisin

Amma uyanıklılık zayıf sende

Hala solmuş, yolmuş ne gereği var

Dünya dönüyor, değişiyor, görmüyor musun

Dönüverseydin, değiştim derdin

Sofran zenginleşir, çevren gelişir

Işıklı salonlarda eğlenirdin

Hem hapse de girmezdin

İyi bir yazarsın tarzını değiştir

Roman dene bence

Oğuz Atay'ın Tutunamayanları gibi

Roman kahramanları konuşsun

Fikir ve düşüncelerini

Suçsuzluğuna inanıyorum amma

Benim inanmam yetmiyor ki

Dilerim tez zamanda kavuşursun

Sevgili oğulcuğuna

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..