Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '12

 
Kategori
Şiir
 

Sonnet 24 : Kış

Sonnet 24 : Kış
 

Hava çok sert ; yağmur, kar, dolu
Esiyor rüzgar, adamın cigerini söküyor
Her yer bembeyaz, uzanıyor sert kolu
Kışın her yerde belli sözü geçiyor.

Keşke şimdi sıcak bir evde olsaydım
Sevgilimin nazik elini elime alsaydım
İşte, olmaz ya böyle saçma düşünceler
Kalsaydım, keşke sılamda kalsaydım.

Nice nice uzağım baba evinden
Dertliyim, uzağım sevgi selinden
Belli kopacak bir gün fırtına kopacak.

Beni alıp, koparıp yerimden atacak
Diyardan diyara tutup taşıyacak
Bakmışsın, tutmuşum yarim elinden.

 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..