Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ekim '16

 
Kategori
Şiir
 

Sonra / SevDAYI

Sonra / SevDAYI
 

Ben hep aşk benim dedim. Asıl aşk benim sevgilim...


Sonra..

Düşündüm

Var ettiğimi

Yok ettiğimi

Gülümsedim...

Kaç çocuk büyüttüm,

Adam ettim

Kısa zamanda

Kendi ellerimle

Beslediklerimi

Ektim toprağa

Sonra..

Sil baştan dedim

Meyve veren toprağıma

Ve bir kapı ..

Sadece tek kapı

Araladı hayatı

Hiç bir nefret

Bölyesi güzelleştirmemiştir

Gelen sevDAYI

Sarı yeşil

Yeşil sıcak

Sımsıkı, sımsıkı ve

Sımsıcak bir aşk.

 

 

/.. Muhim en mühim not : Bazılarımız şiirlere, şarkılara, filmlere tutunuyor...Sanırım artık insan, tutunamıyor insana. Oğuz Atay

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..