Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Sonra gelecek

Sonra gelecek
 

mailce.com


Nasıl bitecek bu iş Fahrettin,
Bana doğru söyle, artık gözlerim de görmüyor
Nereden gelecek , kapıdan mı , pencereden mi
Elinde silah mı olacak, topuz mu
Bana doğru söyle Fahrettin
Vurursa önce neremden vuracak..
 
Biliyorsun çoktandır bekliyorum,
Kapı , pencere hepsi de kapalı
Söyle bu adam nereden girecek
Beni almaya gelecek de neden
Benden izinsiz bu eve girecek.
 
Fahrettin söyle o kadar insafsız mıdır
Yoksa her söylediği yalan mı
Kandıracak mı, alay mı edecek
Yoksa,  kimse ne yaptığını görmeyecek mi
Söyle arkadaşım, söyle 
Bu Azrail denen canavar, 
Hiçbir zaman gülmeyecek mi?
 
Böyle bekliyorum , biliyorsun
Başka yapacak bir şey yok anlıyorsun
Bazen bazı şeyler söylüyorum da boşuna
Sen aldırma benim gevezeliklerime
Adam niyet etmiş gelecek
Kılıcını çekmiş gelecek
 
Başka çaresi yok , bari bir kahve yap da içelim
Onu da buyur ederiz soframıza,
Belki lafa tutarız.
 
Böyle olmuyor Fahrettin
Belki bir bıçak, yada tabanca
Yoksa belki, sonra ne yapacak
Elbette Azrail’in de bazı silahları olacak
 
Kalleş, belli ki son anda sol böğrüme sokacak
Bari son duamı sen yap Fahrettin.
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..