Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Sonsuz bir toprak ile!..

Sonsuz bir toprak ile!..
 

Geldim dergâhına densiz çocuk,
Dergâh-ı can kalemine!
Bir yüzüm var nurdan öte, gülden yüce,
Tut elimi sevda-i aşk ile… 

Al içine çek inciri, bal-ı kan kırmızı şarap ile
Yüzsüzüm, yurtsuzum can yoldaşım ile
Yoldaş bildiğim bir kalem, sarhoş asa ile!.. 

Garip sahralara daldım rüyalar ile
Rüya-ı bahara girdim zalim düş ile
Bir yar diledim gökten gelen yağmur ile
Seller serildi dizlerime,
Deniz oldum boğuldum!
Nefessiz bir dağa vurdum dalga ile… 

Seni düşündüm ya rab
Toprak ve su ile
Ellerim hava da dua ve şükür ile!.. 

Kanatlandım, kanadım kırıldı uçamadım
Sevdalı bir diyara sürüklendim
Perişan etti beni göz, kaş, yüz ile
Vuruldum, susturuldum
Kara bir taş ile!.. 

Ne mekânım oldu zümrüt-ü altın ile
Ne şan şöhret istedim padişah-ı sultan ile
Bir parça ekmeğim oldu, bir yudum zemzem ile
Bir evim, sahipsiz bin misafir ile… 

Aslını kaybeden bir şeytana vuruldum,
Gözlerim, sözlerim ve kalbim ile…
Karanlık bir gecede can-ı cananımdan koparıldım
Zindan ve zehirli bir hançer ile… 

Yok başka sevdiğim, sevgim, yüreğim
Çatlasın toprağım,
Geliyorum kefensiz bir ölüm ile.. 

 
Toplam blog
: 21
: 523
Kayıt tarihi
: 23.06.08
 
 

Bir şairim belki eşi benzeri bulunmaz belki de ne dediğini bilmez! Sorgular, sualler eder. Kalemi..