Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Mart '13

 
Kategori
Deneme
 

Sonsuzluk

Ben ağlıyorum bu satırları yazarken... Cep telefonumdan, son sesle, kulaklıkğım takılı, Halil Sezai'nin ve Badem'in "Sonsuz Aşk" şarkısının ,"tekar"a ayarlanmış haliyle, bilmem kaç yüz defa dinleyerek yazıyorum. Bu şarkı, bu yüksek ses olmayınca dinlenmiyor...

Gözyaşlarım var benim; Her şeye, her daim akmak için gözlerimin tam ucunda düşmeyi bekleyen...Zamanlaması muhteşem yağmur, çiselemeye başladı... Özlüyorum... Kanıyorum...Kan kusuyorum bazen, ama ben hep varım, olmak istemeyen ben! O yutkunmaya çalıştığım hayat ve onun acısı, her defasında olduğu gibi kalbime giden yolda akıyor yine...

Hani güzeldi pembeler giymek küçükken...hani güzeldi şekerli sakız çiğnemek çocukken. Hayata hangi yanlış yerinden başladım bilmiyorum. "Eksik bir şeyler var". Hergün ölüyormuşum gibi yaşadıkça yarın oluyor. Bir defa ölmektense hergün bin defa ölüyorum.

"Hiç bir zaman kazanamayanlar, bir gün kazanabilmeyi umut etseler de, gün gelir ölürler; Tıpkı kazananlar gibi..."

Berra

 

 
Toplam blog
: 76
: 634
Kayıt tarihi
: 08.04.10
 
 

Yemek seçmem, kızartmayla köfteyi tokken bile yerim. Çaysız ölürüm; migrenim tutar. Ya çoktur bir..