Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '07

 
Kategori
Siyaset
 

Sonuçlarını merakla bekliyoruz

merhaba sevgili okurlar.

Evet türkiye kamuoyunda uzun süre gündemi meşkul eden tezkere meclisten geçti.

ben bir kürt vatandaş olarak bunu türkiyede varolan sorunu çözmekten uzak bir karar olarak değerlendiriyorum.

Bu kararı anti kürt politikaların sonucu olarak değerlendiriyorum ve askeri bir başarının da gelebileceğini sanmıyorum.Türkiye ordu güçleri kayıplarını ırak sınırında vermiyor kendi sınırları içinde kayıplar veriyorken orada sonuca gitmek istemesi beni hep düşündürüyor.Acaba diyorum burda PKK bahane edilerek K.Iraktaki kürtler mi tehdit ediliyor. Türkiye yeni bir kıbrıs yaratma çabası içinde midir? Peki oradaki kürtler de böyle bir saldırıya karşılık verirse uluslararası güç dengeleri de olaya müdahil olmaz mı? Türkiyenin hesapları olduğu gibi bölgede uluslararası güçlerin de hesapları vardır ve bu ortadoğu coğrafyasında her zaman var olmuştur.Bu dengeleri gözetmeden atılacak adımların doğuracağı sonuçları kestirmenin çok zor olduğu kanaatindeyim.

Bu arada CHP içinde hala aklı selim düşünen insanların varolması beni sevindirmiştir.Bununla birlikte Kürt kökenli vekilleri kınıyorum. DTP kendisinden beklenen çözüm önerilerini makul ölçülerde ortaya koymuştur fakat bu anlaşılmamaktadır. Onlar aslında bu ülkenin gerçek demokrat ve milliyetçileridir her zaman barışı demokrasiyi savunmuşlardır.

sevgilerimle.....

 
Toplam blog
: 15
: 536
Kayıt tarihi
: 27.09.07
 
 

1975 Muş doğumluyum. Lise mezunu anadolu üniversitesi iktisat fak maliye bölümü öğrencisiyim. İnşaat..