Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mart '12

 
Kategori
Şiir
 

Sonuma yetiş

Eli gevşek tutulmuş bir çocuktum

Ayakları bağlı.

Kırıktı kanatları hayallerimin,

Gitmelerin uzak olduğu günlerde büyüdüm

Güvenli zindanlarda.

Kapattım gözlerimi, yırtıp giderek bulutları kaçtım karanlığa

Acıyla sıvadım yıldızları

Işıkları sönsün diye gözbebeklerim gibi.

Kaçış yollarına koyduğum

Sevdiklerimin mutlu resimlerini yırttım.

Beni tutan alışkanlıklarımı kırdım.

Seninde kıracak bir zincirin olsun

Yaşadığına değsin

Geride kalanları sayma

Ödenen bedeller kayboluyor zamanla

Dün esti rüzgârlar

Kontrol altına alınamadı yangınlarım

Bugün savrulur küllerim hala.

Gece gündüz arasam boşuna

Gördüğüm kadar dünya

Ve dünyada sahip olduklarım kadar

Büyük olsa mezarım

Sadece daha derin olur.

Hiç sormadan gelebilirsin o zaman

Zaten anlamsızdı bu gidiş,

Başını kaçırdın bari sonuma yetiş.

 
Toplam blog
: 7
: 89
Kayıt tarihi
: 07.12.11
 
 

1979 doğumluyum, İzmir'de yaşıyorum. Endüstri Mühendisiyim, Politika&Siyaset, Şiir ve Futbol gene..