Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '12

 
Kategori
Hentbol
 

Sonuna kadar hentbol

ANKET OYLAMASI ARDINDAN !..
Sayın Kamil Hocamın fitili ateşlediği, Sevgili Cengiz Hocamın getirip kucağımıza bıraktığı, benim de hem hentbol sever, hemde il temsilcisi olarak üzerime vazife aldığım !..
Gençlik Hizmetleri İl Müdürlüklerinin sitelerinde en sevdiğiniz spor branşları seçeneğinde Hentbol yok eleştirisi için defalarca müdürlüğü aradım. Süpermen kostümünü hak eden branş sekreterimiz Sayın Selçuk AKAY, konuyu defalarca takip etti. Sonunda bu kararlı ısrarlarımız karşısında, dairedeki yetkilimiz Sayın Mustafa Bey, Hentbol seçeneğini ankete ekledi !..
Buraya kadar geçen süre yaklaşık 2 ay zaman aldı. Nihayet seçeneklere eklenen hentbolu oylatarak sıralamada yukarılara tırmanmaya geldi. Ne mümkün !.. ülkemizde Futbol gibi endüstrileşmiş bir branş, hemen arkasından açık ara salon sporları lideri Basketbol ve hemen peşinde kabuk değiştirmiş bir voleybol branşı varken Hentbolun ankette üst sıralarda yer alması ?
Yılmadan usanmadan, tek tek eşe dosta oy kullandırtarak, aaaa bir baktık sıralamada 1. yiz. 5 oy kaldı, 4 oy kaldı, 3 oy kaldı derken gelen 1. lik ardından facebooka "Lideriz" yazdım, bir maharetmiş gibi !.. Hoop Cengiz KESİCİ'den hemen bir reaksiyon geldi. "Hocam durmak yok, devam."
Birilerinin benim yazdıklarımı görüyor ve takip ediyor olması, cidden bir şevk getirdi bana. Ondan sonra gayretim giderek arttı. Önce Hentbolist.com sitesinden, ardından Hentbolist'in facebook sayfasından, sonrasında İstanbul Hentbol Hakemleri Platformundan ulaşmaya çalıştım hentbolseverlere. Ve inanamayacağınız bir şey oldu !.. yaklaşık 15 dakikada 500 e yakın oy geldi. Uzatmayalım, neticede İstanbul olarak tüm branşlardan açık ara önde anket lideriyiz !..
Peki bunun bir anlamı var mı ?
Bunu size anlatabilmem için Sevgili sekreterimiz Selçuk AKAY'la aramızda geçen bir telefon konuşmasını aktarayım.
Bir konuşma arasında, Selçuk'a "sitedeki ankete bak açık ara öndeyiz" dedim. bana "hocam bunun bir getirisi olur mu ?" dedi.
Aynı konunun bir başka versiyonunu Kamil abi ile de yapmıştık. Kendisi daha buruk bir uslupla branşın duyarsızlığından dert yanmıştı. Bende hem Kamil abiye, detaylı izahla, hemde Selçuk'a aynen şöyle dedim !...

"BEN ARTIK BİLİYORUM Kİ, HENTBOL BRANŞI BİRBİRİNDEN VE GÜCÜNDEN HABERDAR OLMAYA BAŞLAYAN BİR CAMİA HALİNE GELİYOR. BEN ARTIK GÖRÜYORUM Kİ, O HENTBOL SEVGİSİ DOLU KALPLERE, BİRDE SOSYAL KÜLTÜRÜ YÜKSEK GENÇ NESİL EKLENİYOR. BEN GÖRÜYORUM Kİ, ARTIK HENTBOL CAMİASI KURU KALABALIK DEĞİL !..
OYLARI 300 OLSA BİLE, PERS'LERE KAFA TUTAN 300 SPARTALIDAN FARKSIZ.
BEN DİYORUM Kİ, HEPİNİZİN GÖNLÜNDEKİ HENTBOL SEVGİSİNE,
ŞAPKA ÇIKARTILIR !..
TEŞEKKÜRLER, ASLINDA KÜÇÜCÜK HENTBOL ALESİNİN, KOCAMAN YÜREKLİ HENTBOL AŞIKLARI.

İhsan Esat ERULUTEKİN
İstanbul Hentbol İl Temsilcisi

 
Toplam blog
: 8
: 595
Kayıt tarihi
: 16.02.11
 
 

Ayşegül ERULUTEKİN'in eşi. Eren ve Engin ERULUTEKİN'in babası. GHSİM İstanbul Hentbol İl Tems..