Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Üzeyir Aydın Cebirin Defteri

http://blog.milliyet.com.tr/cebirindefteri

04 Ekim '12

 
Kategori
Şiir
 

Sorana bak

Boş bakan gözlerin var, ellerin başka neden?
Bana mı? Soruyorsun bilip bilmeden
Benim kalbim kuş kanadı; senin atmıyor neden?
Bana mı? Soruyorsun bilip bilmeden
Dokunuşlar sinir uçlarımda; sende soğukluk neden?
Ben mi? Kirlettim yüzünü, bakışın başka neden?
Sen mi? Koştun ben mi? Düştüm nefis mi? İtti
Bana mı? Soruyorsun bilip bilmeden
Saçların beyazlamış, kara olsa ne olur
Hani sende ki gece yarası muhabbetleri
Tek olduk bir olduk sonra pişman mı? Olduk
Bana mı? Soruyorsun bilip bilmeden
Rüyamı bu, hayal mi? Derken
Yavaştan kaçma zamanı
Bir yerlerde durma zamanı
Son mu? Sonun başı mı?

 
Toplam blog
: 277
: 175
Kayıt tarihi
: 24.08.10
 
 

Emekli, çalışmayı ve şiir seven birisiyim. Evli, bir kız bir oğlan bir damat bir gelin iki de tor..