Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '08

 
Kategori
Şiir
 

Sorarım birtanem suçlu benmiyim

Sorarım birtanem suçlu benmiyim
 

Gözyaşlarım Gerçeğin İfadesi


SORARIM BİR TANEM SUÇLU BENMİYİM


Dalında çiçekler açarken gönlüm

Uğradım yanına suçlu benmiyim

Meyveler verirken tükendi ömrüm

Sorarım bir tanem suçlu benmiyim

Uykularım kaçtı uyuyamadım

Seni arıyacaktım arıyamadım

Gördüklerime ben dayanamadım

Sorarım bir tanem suçlu benmiyim

Bakmadın yüzüme hep kaçtın benden

Ümitsiz vakasın hatalar senden

Bir gün ayrılacak bu can bedenden

Sorarım bir tanem suçlu benmiyim

Hasan Acar

İstanbul / Sadabat / K.hane

Sa:21.30

*her hakkı mahfuzdur*

 
Toplam blog
: 74
: 350
Kayıt tarihi
: 24.06.08
 
 

Ordu ilinde doğdu. İstanbul'da büyüdü. İlk ve orta, lise eğitimini İstanbul'da tamamladı. Ünivers..