Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Nisan '17

 
Kategori
Şiir
 

Sorgulama

Sorgulama
 

Bebeğim, avradım.

Uğruna şişeler devirdiğim.

Asırlardır sevdiğim.

Yavuklum, çillim.

 

Kara sevdaya tutulup ta everemediğim.

Düşümde görüp de öpemediğim,

Nefesimde olup ta ciğerime çekemediğim.

Sigaramın katranı,

Şarabımın mantarı,

Yüreğimin damarı.

Kadınım.

 

Başımdaki yastığım,

Sırtımdaki mintanım,

Gözyaşlarımın tuzu,

Ateşimin buzu.

Sevgilim, uyudun mu?

 

Öpüp, öpüp de doyamadığım,

Sıkıp, sıkıp ta içime sokamadığım

Düşlerine beni de koydun mu?

Erkeğim, herifim diyip de,

Yüreğinde bir küçük yerde bana oydun mu?

 

Kara sabanın ardında,

Camızların başında,

Kumpir tarlasında,

Çapa atarken,

Beni içinde,

Beni terinde,

Beni göğsünde duydun mu?

 

Gözlemenin gözlerinde,

Tereyağın kızgınında,

Ayranının kaymağında,

Benim kokumu buldun mu?

 

 
Toplam blog
: 54
: 141
Kayıt tarihi
: 17.03.17
 
 

1944 İstanbul doğumluyum. İlk ve ortaokulu Napoli İtalya'da, Lise TED Ankara Maarif Koleji, Yükse..