Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '19

 
Kategori
Şiir
 

Sormadan Önce

Gazeteler okurdum, hemen her gün
Patronlarının olduğunu düşünmeden
Haber dinlerdim her akşam
Ana haberler, ara haberler
Yine düşünmezdim, bana neden haber verirler?
Düşünmezdim yüksek yüksek binaları
Kimin yaptığını,
Piramitleri kim neden yaptı?
İsteyerek mi çalıştı köle işçiler
Bile bile mi öldüler düşünmezdim...
Yoksa gönüllü mü öldüler
Mazoşist kırbaç meraklısı köleler
Ya günümüz...
Günümüze hiç gelmeyelim
Düzenin üstündekiler ve altındakiler
Binalar, binalar
Binalarda insanlar, insanlar
Yüksek, yüksek binaların tabanında
Temeller...

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..