Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ekim '07

 
Kategori
Haber
 

Sormaya yüzümüz yok ama...

Sormaya yüzümüz yok ama...
 

Yine hain pusu,

Yine yürek paralayan feryatlar,

Yine ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ,

Yine KANLARI YERDE KALMAYACAK,

Yine ACIMIZ BÜYÜK....

Yine aynı laflar...

PKK terör örgütü ile 23 yıldır mücadele ediyoruz.

23 yılda kaç şehit verdik?

23 yılda terörle mücadeleye ne kadar bütçe ayırdık?

Ulusal gelirimizin önemli bir bölümünü ayırdığımız Türk Silahlı Kuvvetleri, bu kadar yılda PKK'nın kökünü niçin kazıyamadı?

Düzenli ordu, dağdaki eşkiya ile mücadele etmekte zorlanıyor ise, onların dilinden anlayacak özel timler kaç yılda yetiştirilir?

Silahla asker ocağında tanışan 20 yaşındaki bir çocuğa, mayın, pusu, dağda eşkiya takibi ne kadar zamanda öğretilebilir?

Son şehitlerimizden birinin, dört aydan bu yana ailesi ile telefonla dahi görüşmediği vurgulandı. Bir çocuk ailesini dört ay niye aramaz?

Aklıma tek bir neden geliyor;

PARASIZLIK

Şehitlik mertebesi

neden yoksul çocuklarına zimmetli?

Cebinde telefon parası dahi olmayan mehmetçik!!!

Çocuklarının ayakları, yırtık çoraplı mehmetçik!!!

Gözü arkada, eşkiya peşine saldığımız mehmetçik,


Analar babalar bu çocuklara haklarını helal ediyorlar.


YA BU ÇOCUKLAR BİZE HAKLARINI HELAL EDİYORLAR MI?


Bir şekilde, çocuklarının ateş hattından uzakta askerlik yapmasını sağlayanlar,

vicdanlarını hangi yastıkta uyuturlar?

Amca, dayı, teyze,

Benim suçum neydi?

Ben de ana kuzusuydum,

benim de yolumu gözleyen yavuklum,

nişanlım, karım, çocuklarım vardı, diye sormaz mı o fidanlar...


BİZE
HAKKINI HELAL ETTİN Mİ MEHMEDİM ?


HAKKIN HELAL Mİ MEHMEDİM...


SORMAYA YÜZÜMÜZ YOK AMA...



Narçiçeği



 
Toplam blog
: 74
: 1691
Kayıt tarihi
: 17.06.07
 
 

Emekliyim ama, yaşamdan değil; işimden. Eşim ve iki kızımla birlikte İzmir’de yaşıyoruz. Yazmak, oku..