Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Soru – Cevap

Soru – Cevap
 

-----Blog görseli internetten alıntıdır----- (http://www.sccs.swarthmore.edu/users/06/adem/personal/turkiye/index.php?page=3) -----


Fakir sordum yarime: “ Tevhid dediğin nedir?”

Tevhid Tevhid dedikleri bir gönle girebilmek

Girilecek bu gönül nerdedir ve kimdedir?

İşte asıl marifet bu gönlü görebilmek

 

Fakir sordum yeniden: “ Gönül erbabı kimdir?”

Erbab o kimsedir ki sohbeti bir içimdir

İşte tevhid böylesi mübarek bir seçimdir

Aslolan benliğini tümüyle verebilmek

 

Fakir sordum bir daha: “Benliğim ne der buna?”

Benlik senin değildir, senin sanma boşuna

Varlığın bile hayal gitmese de hoşuna

İşte asıl mesele gerçeğe erebilmek

 

Fakir söyledim artık: “ Gerçeğe ermek zormuş”

Hacıoğlu anladı benliğin vermek zormuş

Kahırların içinde lütfunu görmek zormuş

Cennettir her kahırda lütfunu görebilmek

(17 Ekim 2011 , Denizli)

Murat HACIOĞLU
 
Toplam blog
: 656
: 1708
Kayıt tarihi
: 08.12.08
 
 

Allah kimisine “Yürü ya kulum” demiş. Ben onu “Yürü, yaz kulum” anladım. Yürü anca gidersin manas..