Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '13

 
Kategori
Deneme
 

Sorular...

Sorular...
 

Belki de bir kez sarılabilseydim böyle olmazdı hiç bir şey...

Ulaşamadım diye mi aklıma düşüyorsun her aşk anıldığında?

Belki de aşk değil bu, ulaşılmazlığın cazibesi.

Yine de garanti veremiyorum kokunu duysaydım da uzak kalabilir miydim acaba?

Ya da bir deli cesaretiyle atlayıp gelseydin yanıma,

"Git" diyebilir miydim o zaman da kolayca?

Takılır mıydı yine kelimeler boğazıma,

Kızabilir miydim peki sana?

Suçlayabilir miydim?

Katlanabilir miydim yokluğuna?

Yokmuşsun gibi devam edebilir miydim böyle hayatıma?

Cevap bulur muydum tüm bu sorularıma?

Mübah görür müydüm kalbimdeki işgalini?

Nefes almak, yemek, içmek kadar doğal gelir miydi aşkın?

 
Toplam blog
: 143
: 352
Kayıt tarihi
: 18.03.11
 
 

1992 yılında Giresun'da doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Giresun'da tamamladım. Sağlık meslek lises..