Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Sorumluluklarımdan boşanmak istiyorum hakim bey...

Sorumluluklarımdan boşanmak istiyorum hakim bey...
 

Dün sonunda film koptu. Hüngür hüngür, avaz avaz, ne tabir varsa başka öyle ağladım işte. Sebep mi? Kedinin pisliği… Gülmeyin, bunun arkasında derinlerde öyle çok şey var ki…

Çok uzun süredir çok fazla sorumluluk var üzerimde. Her şeyi benim düşünmem gerekiyor. Yapım gereği boşveremiyorum da… Evdeki diğer şahıslar da bırakmışlar ipin ucunu, nasılsa Belgin düşünür diye… Olan bana oluyor. İçin için eriyorum, çürüyorum.

Bugüne kadar hayatımda düşünmem gerekenler, kedinin suyu-maması-kumu, köpeğin ilacı-maması-çişi, oğlumun dağıttığı her şey-yemeği, evin düzeni, ödenecek faturalar vs vs vs vs.

Şimdi bunların üzerine, yetmiyormuş gibi, annemin ilacı-yemeği-ara öğünü-çocuklukları, yeni kedinin ilacı-hasta gözü-maması-suyu eklendi. Beynim yoruldu, hem de çok… Dün de film koptu işte. Akşam uykum geldi, yatayım dedim, kedinin kumu pislik içinde. Ben eğilemiyorum hala, dikişlerim çok acıyor. Köpeğin suyu yok. Üst kata çıktım, çünkü aşağıdan sesleniyorum, oğlum cevap vermiyor. İsmail de dışarda kitap okuyor. Umrunda olan bir benim yani. Öbür kedi üst kata tuvaletini yapmış. Güven bağırıyor, ben temizlemem diye. İsmail’e sesleniyorum, gelmiyor. Sonunda bana geldiler. Başladım ağlamaya.

Kimse anlamıyor. Ben erken ayaklanmış olabilirim, ama çok büyük bir ameliyat geçirdim. İnsanlar 3 ay yatıyor ve bakılıyorlar by-pass sonrası. Benim gibi iş peşinde koşmuyorlar.

Bir yandan annemin sürekli iğneleyici lafları…

-Bu evin işi çok…

-Burada insan sıkılıyor.

vs vs vs

YORULDUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!….

Size bir günümü kısaca özetlersem belki beni anlarsınız.

Sabah 10 kalk. Kahvaltı hazırla. Annemin ilacını unutma. Küçük kedinin ilacını unutma. Köpeğin ve iki kedinin mama ve suyunu kontrol et. Kedilerin tuvaletlerini temizle. Kahvaltıyı toparla. Bulaşıkları hallet. Annemin ilaç saati geldi, unutma. Bu arada kendi ilaçlarını hatırlarsan alıver. İsmail’ i kaldırmak için defalarca üst kata çık. Küçük kedi de üst katta olduğundan onun için de çıkıver üst kata bir kaç defa nolucak… Annemi banyosunu yaptır. Evi toparla. Annemin ara öğünü geldi, onu hallet. İlaç saati ilacını ver. Çocukça inatlarına katlan. Köpeğin çişe tutulması lazım, organize et. Alışveriş yapılacaksa annemin iki ara öğünü arası koştur ve hallet. Akşamüstü oldu, simit-peynir-çay saatleri, organize et. Bitince sofrayı toparla. Akşam yemeğini hallet. O arada 1 saat kadar boş vakit kaldıysa otur ve dinlen, neyine yetmiyor.

Devam etmeyeceğim, yazmak bile yordu inanın…

Benim artık hayatımda huzura ihtiyacım var. Bir şey düşünmemeye ihtiyacım var. Birilerinin benim adıma hepsini düşünmesine ihtiyacım var. Resim yapmaya, uzanıp sadece gözlerimi kapamaya ihtiyacım var.

Çok yorgunum çok…

Hakim bey, şiddetli geçimsizlik nedeni ile sorumluluklarımdan boşanmak istiyorum. Nafaka talep etmeyeceğim… Boşa bizi Hakim bey…

 
Toplam blog
: 33
: 830
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Yağmurlu bir 30 Ekim günü açmışım gözlerimi, biraz aceleciymişim ki 7 aylık doğmuşum:) Sonrasında hi..