Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '18

 
Kategori
Güncel
 

Sorun Faytona Koşulma Değil Yük Hayvanı Gibi Davranma, At Olsam Adalarda Fayton Çekerdim

Sorun Faytona Koşulma Değil Yük Hayvanı Gibi Davranma, At Olsam Adalarda Fayton Çekerdim
 

Fayton bu ya kağnı arabası değil, üstelik adalar da Süleymanlının yokuşu değil. Ayaklarında altın nallar, arpanın hası, iki tık tık varacağın yerdesin.

Bence bu, yurdum insanının marifeti, faytoncularla alakalı bir olay… Hayatında at görmemiş enteller facede bir iki resim…

Ha yanlış mı doğru var öyleleri, kağnıya öküz koşuyor mübarek, at lan bu; sen Malkoçoğlu musun ne kamçısı, deh diyecen gidecek!

Adalar faytonla gezilir faytona da at koşulur, beni mi koşacak! Bu arada sözde at dostu enteller yürüyerek gezsin!

Ve meydanlardaki seçim ceylanları, “Atlar faytona koşulmayacak” Kurban diye yavru kuzunun boynuna bıçağı çalıyorsun ne zaman hayvan sever oldun, oy için!

Fayton her şekilde gider, motor takarsın; ama o zaman fayton olmaz.

Ve faytoncu… Pala bıyıklı olsun sorun değil, faytonculuğu bilsin yeter ki; sanki at arabası kullanıyor, vur kamçıyı deh deh deh…

Konuya turizm , sanat ve doğa açılarından bakılsa atlar faytonla insanları adada gezdirmekten mutlu olurlar diyorum.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..