Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ekim '20

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Sorun Ne Kadar Yiyeceğimiz

Ne yiyeceğimi biliyorum ama ne kadar yiyeceğimi bilmiyorum.

“Az ye” deniyor… Azın anlamını bilen var mı? Kimine göre bir kaşık, kimine göre bir tabak, kimine göre bir kazan.

Şunu ye bunu ye, bildikleri bu… Sizi dinleyip yiyoruz ama fayda görmüyoruz çünkü ölçüyü bilmiyoruz, bir zahmet onu da söyler misiniz?

Sağlık demek ölçü demek değil mi, bunu siz söylediniz. Ben sizin ye dediklerinizden ne kadar yeneceğini bilmiyorum ki, kimse bilmiyor.

Hasta Olmak İstisnai Bir Durum

Çoğunluk hasta oluyor, hasta olmak normal oluyor; hâlbuki hastalık istisnai bir durum.

Çoğunluk belli bir yaşta ölüyor o yaş bir ömür için normal oluyor. Hani çoğunluk 10 yaşında ölse 10 yaşında ölmek normal olacak.

Bir şeyin normal olması için meydana gelişinin de normal olması lazım; adam rasgele yaşıyor, içki sigara 70 deyince ölüyor. Mezar taşlarına bakın çoğu kimse böyle. Bu durumda 70’e gelince ölündüğü sanılıyor.

Bana ne içen s…dan, düzgün yaşayan da bu yaşta ölüyorsa tamam.

Sağlık konusunda korkunç bir cehalet var. Bunda vade inancının da etkisi var. Yine de bakın düzgün yaşayan kimselerde kaza vs. hariç 90’ından önce ölen yoktur.

Ben bu durumda içip s…ıp 60’ında 70’inde öleni değil bilinçli yaşayıp 90’ları 100’leri görenleri ölçü alırım.

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..