Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Kişisel Gelişim
 

Sorunlara güdülenme

Sorun=mücadeleye davet. Tüm sorunlar birer fırsattır. Bir amca yönelmeksizin bir sorunu çözemezsiniz. Sorunları severim. Çözmek için atlarım. Sorunlar benim öğretmenlerimdir. Öğrenmeme ve büyümeme yardım ederler. Onlar olmadan hiçbir yere varamam. Onlarla beraber hedeflerime doğru ilerlerim. Yenilmeyecek hiçbir sorun yoktur. Yeter ki zihinsel, bedensel ve ruhsal olarak güçlü olun.. İrade, kuvvet ve kararlılığın karşısında hiçbir sorun ayakta duramaz. Sorunu düşmanım olarak görmem. O benim gelişmeme yarayacak yoldaşımdır. Bütün sorunlar önemlidir. Onlardan korkmam. Çözmeye çalışırım. İhmal etmem. Göğüslemeye çalışırım. Onlardan kaçmam yenmeye çalışırım. Her sorunun içinde kendi çözümü vardır. Ancak sorunu iyi tanımak ve anlamak gerekir. Sorunlarımın olması doğaldır. Ben kendim kararlı, güvenli, emin ve olumlu olduktan sonra onların hakkından gelirim. Büyük sorunları ufak parçalar halinde ufaltırım Karşımda büyük görünmesine izin vermem. Her sorun; çözümünden daha küçük, basit ve kolaydır. Sorun çözmede asla endişelenmem.” Endişe zamanını” olumlu yapıcı “çözücü zamana” çeviririm. Zihnimi uyanık ve tüm çözümlere açık tutarım. Birçok sorun kendisi ile birlikte birçok potansiyel fırsatları bağrında taşır. Sorunsuz hayat yavandır. Sorunlar da, çözümlerde olacak. Bunlar hayatın tadı ve tuzudurlar. Mücadele, yenme, çözüm ve kazanmak hayatta ilke edindiğim sözcüklerdir. Mücadeleler=fırsatlardır. Sorunları yenmek ise kaçınılma sonuçlardır. Çözümler=başarıma tırmanma basamaklarıdır. Kazanmak benim hayat tarzımdır.
 
Toplam blog
: 154
: 861
Kayıt tarihi
: 25.01.10
 
 

Rize nin Çamlıhemşin ilçesinde doğdum. 1969 yılında ilkokul,1972 yılında ortaokul,1975 yılınd..