Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Sorunlu ilişkiler

Sorunlu ilişkiler
 

Sanırım ilk blog için en hassas konuyu seçtim. Ama bu günlerde en çok problem yaşadığım konu ilişkiler. Özellikle karşı cins ile olan ilişkilerim. Az önce yaşadığım bir problemden dolayı ilk aklıma gelen konu oldu. Aslında insanlarla iletişimim son derece iyidir. Arkadaşlarım, ailem, iş çevrem ile ilişkilerim son derece kuvvetlidir. Bu konuda neden başarılı olamadığımı düşünüyorum uzun zamandır. Az önce buldum sanırım. Problem iyi insan olma. Evet evet iyi insan olma. Sanırım iyi bir insan olunca iyi bir sevgili olunamıyor. Hassaslık, duygusallık , acıma , yardım etme isteği bir aşamadan sonra devreye giriyor ve ilişki farklı bir boyuta ulaşıyor. İstek ve arzunun yerini, şefkat alıyor. Bu durumda karşıdaki ne yapıyor ?? Çok iyi bir insansın ama sevgili olamayız deyip işin içinden çıkıyor. ......

İyi insanların , iyi bir sevgili olma şansı yokmu sizce de?????

 
Toplam blog
: 3
: 565
Kayıt tarihi
: 16.04.08
 
 

1970 doğumluyum, tekstil işi yapan özel bir şirkette muhasebe sorumlusu olarak çalışıyorum, lise mez..