Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Sorunumuz Uygunsuz Siyaset

Evet canlarım
Türkiye’nin baş edilmesi gereken
İlk sorunu uygunsuz siyaset
Burada kusur ararsak
En başta Cumhurbaşkanımız geliyor
Kusurlulukta

Siyaset gerginlik yaratılarak yapılmamalı
Gerginlik yaratılarak yapılan siyaset
Ülkeyi gerer berbat eder
Hani derler ya
“Yaptığın hayır ürküttüğün kurbağaya değmez”
İşte öyle bir şey bu gergin siyaset

Rezonans diye bir fizik dalı var
Onu okumalı başta Cumhurbaşkanımız
Ve tüm siyasetle uğraşanlarımız
Orada der ki
Karşındakilere sevgiyle bakarsan
Karşıdakilerde sevgi uyandırırsın
Karşındakilere sevgisiz bakarsan
Karşındakilerde sevgisizlik yaratırsın

Onun için
Cumhurbaşkanımız etrafa sevgiyle bakmalı
Etrafta sevgi yaratmalı
Aslında her insan böyle yapmalı da
Ama öncelik Cumhurbaşkanımızda bugünlerde

O bu eylemi başlatacak
Halk onun yaydığı sevgiden etkilenecek
Halk da sevgi yayan olacak
Herkes işini bu işlevsellikte yapacak

Bakın görün şu canım ülke Türkiye
Ne de güzel bir ülke olacak

Ben anlayamıyorum Cumhurbaşkanımızı
Bunca sevgisiz yaklaşımlarla ne geçti eline
Mutlu mu ki
Ben hiç de mutlu görmüyorum onu

Mutlu insan hareketlerinden belli olur
Gören insan adam ne de mutlu ya der

Mutluluk getirmeyen sevgisiz yaklaşımlar
İnsana hiçbir şey kazandırmaz
Daha da kaybettirir
O kazandım sanır ama aldanıyordur gerçekte

Kazandığını sanan öfkeli insan
Şu soruyu soramaz kendisine
“Doğru mu yaptım acaba” diyemez

Herkesten önce insanın kendisi kendini sorgulamalı
İçi rahatsa eğer yoluna devam etmeli
Değilse doğru yolu aramalı bulmalı orada yol almalı
Ben bu gerçeği
Cumhurbaşkanımız denesin isterim

Koskoca ve tarihi Türk Devletine Başkan oluyorsun
Ama etrafa halka mutluluk sunamıyorsun
Anlamlı mı şimdi bu
Bu koşularda yol almak
Ülke genelinde olsun yerelde olsun
İnsan hakkında kötü sözler söylettirir
Bu da yanlış canlarım
Bu dünya geçici be canlarım
Güzelliklerle yaklaşıp birliktelik yaratmak varken
Gerginlik yaratarak birlikteliği bozup dağıtmak
İnsana huzur vermez
Bu dünyada da öbür dünyada da bu böyle canlarım

Gelin siyasilerimiz
Sevgi titreşimleri yayarak yapınız şu siyaseti
Sevgi görünüz
Sevgi içerisinde bir ülke oluşturunuz
Olmazları olur kılalım
Yaşayalım güzel güzel

Yüzünüz hep güleç gördüğünüz yüzler de hep güleç olsun

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..