Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '07

 
Kategori
Yılbaşı
 

Soruyorum; Yılbaşında “Kırmızı İç Çamaşırı” giyip de aşkta, parada kazanan var mı?

Soruyorum; Yılbaşında “Kırmızı İç Çamaşırı” giyip de aşkta, parada kazanan var mı?
 

www.milliyet.com.tr


Hakikaten merak ediyorum.

Bunu işyerinde ulu orta soramam ki.. Size sorayım.

Kırmızıyı aldınız, giydiniz, yeni yılda şansınız, bahtınız, yolunuz açıldı mı?

Bağışlayın…

Sormam gerekiyor.

Adamın biri yemiş, yemiş, yemiş, çatlayacak. En sonunda kalan tatlıyı görünce dayanamamış ve “Aklımda kalacağına, karnımda dursun” demiş.

Onu hesap bizimkisi..

Öyle ya çarşıya girdim; giremiyorum…

Kırmızı-beyaz vitrinler…

Işıltılı süs’ler, plastik çam ağaçları...

Noel Baba'lar. Şişko şişko. (Görüntüyü hiç sevemesem de, yaptıklarını takdir ediyorum da, niye şişko niye zayıf ve yakışıklı değil?)

Hatta Migros’un içinde beyaz çam ağacı bile var hem de devasa… Bütün hedefimiz diğer milletlerin yaptığını taklit, başka şey değil. Bunu ilim, bilim, fenni alanlarda almayız.Ne gerek var hem öyle değil mi.Tek hedef "tüketim".

Bir gün tükeneceğiz.Allah korusun bu gidişle.

Bilet olayına girmiyorum.Tee vakti zamanında Rahmetli Babaannem tavuk satmış bilet almış da, yine bir şey çıkmamış. Garibim: anneme, ”Tuh çakır, keşke kesip yeseydik, bak bişey çıkmadı.” diye hayıflanmış. Affınıza sığınarak ne aşk’ta, ne kumarda ne piyango’da hiç düşeş düşmedim.

Alınterim ne kazanıyorsa düşeşim budur benim.

Yani bilet almadım.

Kırmızı İç çamaşırı da.

Amma velakin bunun ticari bir satış olduğunu düşünsem de…

Yılbaşında “Kırmızı İç Çamaşırı” giyip de şansı dönen var mı? Hatta kırmızı rengin; ateşleyici, tutkulu olması şansı kendine çekiyor desem. Bilmem ki nasıl olur. Beyaz dururken... Saflık, temizlik daha hoş duruyor gibi.

Neyse...

Hadi başka bir soru sorayım.

Bizim Gelenek, görenek, ananelerimizde böyle bir uygulama var mı?

Ya da evliliğini, sevgilisini, para'yı "Kırmızı İç Çamaşırı" sayesinde buldum diyen var mı?

Hani keramet bundaysa...

Topyekün kırmızı alalım.

 
Toplam blog
: 359
: 1593
Kayıt tarihi
: 29.11.06
 
 

Deli-dolu, akıllı,  yalandan yere çamura yatan, normal değerlerde zekalı, esprili, şakacı, kendin..