Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '09

 
Kategori
Futbol
 

Soruyorum size biz kimiz?

Soruyorum size biz kimiz?
 

Son dönemlerde her milli maç öncesinde insanların milli duygularına hitap eden, çok fazla şişirilmiş aslında içi bomboş olan reklamlar dönmeye başladı. Bunlardan biride Fatih Terim'in karizmatik sesiyle insanlara aynı soruyu sorup, değişik cevaplar verdiği reklam. Şimdi bu soruyu ben soracağım ve cevaplarını da ben vereceğim. Soruyorum size biz kimiz? (Herşeyden önce biz diye bahsedilen şey bir futbol takımı. Her ne kadar bir ülkenin futbol takımı da olsa bir oyun oynamak için kurulmuş bir takım. Uğruna vatan, millet, memleket, kurtuluş, hürriyet, cumhuriyet gibi sözlerin edildiği şey bir futbol takımı. Top peşinde koşan insanlar.) Bunu açıklığa kavuşturduktan sonra o takım için bu soruyu soruyorum. Biz kimiz? Biz iyi oyunculardan kurulu, ama bir arada iyi oynayamayan, yani iyi bir takım olamayan bir takımız. Biz kimiz? Gerilim yaratmayı, gazetecilerle kavga etmeyi çok iyi bilen, ama bunca senedir takıma en ufak bir taktik zenginlik kazandıramamış bir teknik direktörün takımıyız. Biz kimiz? Her zaman soğukkanlı, sakin, mantıklı davranması gerekirken, hakemle kavga eden, oyundan atılan, hatta oyuncularına infaz emri veren(Meşhur İsviçre maçı) bir teknik direktörün takımıyız. Biz kimiz? Arda, Tuncay, Emre gibi yetenekli, ama çok fazla şişirilmiş süper star havası verilen, ama asla o kadar iyi olmayan oyunculardan kurulu vasatın üzeri bir takımız. Biz kimiz? Defans hattı yıllardır olduğu gibi çok ama çok kalitesiz oyunculardan kurulu bir takımız. Ve son olarak biz kimiz? Milyarlarca insanın izleyeceği dünya kupasını milyon dolarlık villalarında, ülkesinden, keyif yaparak izleyecek oyunculardan ve teknik heyetten kurulu bir takımız.

 
Toplam blog
: 19
: 713
Kayıt tarihi
: 09.12.06
 
 

Anadolu üniversitesi işletme bölümü mezunuyum. Profesyonel olarak müzikle uğraşıyorum...