Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Aralık '06

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Sosis ocakta pişiyor, ben yazıyorum!

Bu nasıl başlık demeyin, çünkü tam da benim konum böyle alakasız ya da beklenmeyen şeylerle ilgili. Bugün derslerimden birinin grup çalışması sonunda hazırlanan sunumunu yaptık. Hocamız 30-35 yaşları arasında yeni evlenmiş biri.

Sunumdan sonra sınıfça (5 kisiyiz) sushi restaurantına (sushi bar) gittik. Gelsin sushiler gitsin sakiler derken, alkolun etkisini de göstermesiyle sınıfımızın meraklı bayanları hocamızın karısıyla nasıl tanıştığı konusuna geldi. Hoca pek istekli değildi anlatmaya ama esi dayanamadı ve başladi anlatmaya.

Oncelikle siradisi kisilikli insanlar, cok da tatlilar. Ornegin evlerinde TV yokmus. Bu yaziyi okuyan kac kisinin evinde TV yok? Ben de 2 tane var ornegin. TVsiz yasayabilenlerin onunde saygiyla egiliyorum. Kendi acimdan hadi gectim TV programlarini izlemeyi, playstation'i nerede oynayacagiz degil mi? :) Neyse, eskiden yayinlanan "yalan ruzgari"ni aratmayacak bir hikayeleri var. ("yalan ruzgari"ni annem izlerdi, ordan biliyorum yoksa her hangi bir yanlis anlasilmaya neden olmayalim;) ) Neden sonra bir donem boyunca dersini aldigim hocam bana dondu ve dedi ki "Turkce bir kelime biliyorum ama sana soyleyemem". .... Dedim ki "hocam siz Turkce cumle kurdunuz az once???", Hoca "yok ben onu ingilizce soyledim, sen herkes anlasin diye Turkce'ye cevirdin". Ben "........dogrudur :)" . Neyse bu sirada hocanin esi bana dondu ve "hocan benimle evlenmeden once bir Turk bayanla cikmis bir sure". Ben "NO WAY!". Yani "hadi canim sen de" gibi birsey :) Hocam uzun sure bir Turk bayanla cikmis ve somestir bittikten sonra icki masasinda ogreniyoruz bunu(sushi bitti, Sapporo bira ve sicak sakiye devam) :) Usteledim hocayi, "ne o bildigin ama bana soyleyemeyecegin Turkce kelime?" . Ben kesin bir kufur gelecek diye yumrugumu masanin altinda sikmis hazir bekliyorum tabi sorunun akabinde :) Hocam gozlerimin icine bakip, "Sani saviyorum" dedi. Hadi buyur, burdan yak..... lol. Yani demem o ki, nerden nereye. Kim derdi ki, hocam vaktinde bir Turkle cikmis olacak ve o bilmedigim bayan hocama "seni seviyorum" demeyi ogretecek. Acikca goruluyor ki, iliski evlilikle sonuclanmamis cunku bir Amerikali ile evli kendisi ama hala o iki kelimeyi unutmamis :) Bu beklenmedik olaylarla ilgili 2. yazim oluyor. Hos olanlarin arasina ekliyorum bu yaziyi. Sosislerden ses geliyor, yanmadan bakayim. Herkese bol sasirmali gunler, geceler. Iyi olanlarindan tabi :)

 
Toplam blog
: 4
: 2010
Kayıt tarihi
: 06.11.06
 
 

ABD'de master yapıyorum. Yeni tanıstığım insanların, Türkiye hakkındakı sorularına cevap vermeye çal..