Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Sosyal Erkek Anlayışı!

Erkeğin çoklu evliliğine onay veriyorum şahsen!

Buna “Sosyal Erkek Anlayışı” deniyor sosyolojide! Literatüre sayemde girdi!

Konuyu açayım isterseniz!

Canlılar doğarlar, yaşarlar ve ölürler biliyorsunuz! Üç kelimeyle özetlenebilecek yaşamın, kelimelerle ifade edilemeyecek kadar zorlukları da olduğu şüphesiz bir vakıadır!

Hayatın bu acımasız girdabında, genelde hanımlar mağdur olan taraf oluyor! Hanımlar lehine yapılabilecek iyileştirmelerde çoklu evliliğin bir faydası olabilecekse bu konuda üzerime düşen görevden kaçmayacağımı bilmenizi isterim! (vay uyanık! Kendine yontuyor!)

Ben hep çapkın bir babanın oğlu olma özlemi içinde büyüdüm! İsterdim ki babamın üç beş tane hanımı olsun! Tabi bunlar bana şirin görünmek için kuş sütünü esirgemeyecekler önümden!

“Ye cici oğlum benim ye! Babanın ak akçesi gibi ye!”

Bizimkinde iş yoktu!

Karıdan korkan bir babamı gördüm!

Bir de teyzemin kocası Mustabey’i pardon!

Dünyada örnekleri yoktur!

Yemende Arap, babama eliyle dört işareti yapıyor, dört hanımım var diye; bizimki işaret parmağını kaldırıyor! Sanki Allah kaçtır diye soruyor Arap! Allahtan korkar gibi korkuyordu annemden!

Evde son günlerde ağız yokluyorum!

“İki kişinin doyduğu yemekle üç kişi de doyar!”

“Doğru!”

“Üç kişinin doyduğu yemekle dört kişi de doyar!

“Doğru!”

Artırıyorum!

“Beş kişinin doyduğu yemekle yedi kişi de doyar!

“Çok doğru!”

“Ben yanlış konuşmam!”

İcraat yok tabi!

Ama ilke olarak “Sosyal Erkek Anlayışı” iyi bir düşünce!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..