- Kategori
- Pazarlama
- Okunma Sayısı
- 833
Sosyal Medya nedir?

Hedef kitlenin katıldığı, etkileşimli, toplulukları birbirine bağlayan çevrimçi kanallardır. Bu mecra birçok pazarlama kanalına göre daha kolay, ölçülebilir ve ekonomiktir. Aynı zamanda hedef kitleyle direkt iletişim ve etkileşim kurar. Sistem ürünle hedef kitle arasında direkt bağlantı kurmaktadır. Sosyal Mecralarda her bilgi başka kullanıcılar tarafından yorumlanabilir, eleştiri ve değerlendirmeye açıktır.Bu sebeple mesajın etkisi hakkında kolay ve hızlı feedback(geri dönüş) elde edilir. Geleneksel medyanın sosyal medyadan farkı tek taraflı olmasıdır. Müşteriyle direkt etkileşime girmez. Sosyal Medyada ise, iletişim çift yönlüdür. Buradaki en önemli konu tüm kullanıcıların birbirleriyle bir şekilde bağlantılı olmasıdır. Müşterinin kendi iradesi ve isteğiyle bulunduğu ortamda mesajların sunulması hem ekonomik hem de verimli ve ölçülebilir bir sonuç elde edilmesini sağlar. Bu kanallar: · Bloglar · Sosyal ağlar · İçerik Paylaşım Toplulukları · Wiki (Ansiklopedik bilgi paylaşım ağları) · Forumlar · Podcast Bu kanallar hakkındaki daha ayrıntılı bilgileri gelecek yazı dizisinde bulabilirsiniz.
Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.
