Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '21

 
Kategori
Güncel
 

Sosyal Medya ve Özgürlük

SOSYAL MEDYA mecrasını kapsam içine alacak bir düzenleme yapılması düşünülüyor sanırım.

Tüm detaylar belli değil gibi.

Ama… Daha dereleri görmeden… Paçaları sıvadık!

Gerçekten de ben bu muhalif duruş sergileyen, veya muhalefet ederek “bir şeyler yaptığının” reklamını yapanları anlayamıyorum, sanırım benim dönemim geçiyor.

Yani, ben dinozorlaşıyorum!

Yani, bu çok özgürlük ve demokrasi âşıkları ne istiyor?

Yahu, bu, her şeyin kendi çevrelerinde dönmesini uman tipleri, vallahi billahi anlayamıyorum!

Sosyal ağlar gerçekten de “sınırsız ve denetimsiz” değil mi sizce de? Yani nasıl bir özgürlük bu talep edilen?

Yahu bir görelim parlamentoda gerçekleştirilmek istenen çalışmanın “özünü”!

Gerçekten de bu sol tayfayı, özellikle gerçek Türkiye gündeminden kopuk “Beyaz Türkleri” an-la-ya-mı-yo-rum!

Özgürlükten, temel insan haklarından, demokrasiden, hukuktan, adaletten, insanca yaşam hakkından ne bekliyorlar/ne anlıyorlar?

SINIRSIZ ÖZGÜRLÜK olur mu yahu? Yapmayın etmeyin… Ergenlik dönemindeki gençler gibi…

Sosyal hesaplarımızdan, hükümeti eleştirmek; ama mesnetsiz ve temelsiz iddialarla yerin dibine sokmak…

Özellikle yalan haber ile, sosyal medya platformlarında algıların manipüle edilmesi, olmayan bir şey mi?

Bu ülkenin “seçilmiş devlet başkanına-cumhurbaşkanına” hakaret etmek, nasıl bir özgürlük tasavvurudur Allahaşkına?

Nasıl bir şey umuyor bu sol tayfa, bilmiyorum.

Özgürlükten anladıkları, bol kepçeden insanların izzeti nefislerini aşağılamak ise…

Böyle özgürlüğün bir “bedeli” olacaktır.

 

 
Toplam blog
: 706
: 83
Kayıt tarihi
: 18.05.16
 
 

Ben, Uludağ Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri Bölümü mezunuyum. Şuan için öze..