Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '17

 
Kategori
TV Programları
 

Sosyal medya Yıldızlar Şahidim ile çalkalandı!

Sosyal medya Yıldızlar Şahidim ile çalkalandı!
 

yıldızlar şahidim sosyal medya


Uzun süre beklenilen dizi projesi Yıldızlar Şahidim, kanal, bir kaç oyun değişikliğiyle beraber ilk tanıtımıyla bu akşam görücüye çıkıyor. Sosyal medya üzerinden özellikle oyuncu kadrosunda özlenilen isimlerinden oluşmasından dolayı merakla beklenilmektedir. Özge Gürel, Berk Cankat'ın, sezonun dizisi olarak adını andıran yer aldıkları proje de fenomen karakter olacağını düşündüğümüz Haziran ve Aras, karakteriyle geleceklerdir.

Yıldızlar Şahidim Oyuncuları arasında yer alan yeni yüzler, deneyimli isimlerde eşlik ederken ilk fragmanıyla büyük etki bırakmasını düşünmekteyiz. Çünkü aylar önce belirlenen detaylarına rağmen sadece kamuoyuna sunulan bilgiler dışında ilerleme kaydedememiştir. Bu durum daha fazla heyecan, merakta kalmamıza neden olmuştur. Seyirciye görsel olarak tatmin edecek ilk teaserin bu aşamada önemli olacağını düşünmekteyiz. Aksi taktirde hayranlarının gazabına uğrayabilirler. 

Genç kitleye daha çok sahipler! Konusu yediden yetmişe hitap edecektir. Son analizlerimize göre televizyon severler dram dışında insanlara motive olması, gülmek istemesinden dolayı ağır, entrika dizilerinden biraz daha kaçındığını düşünmekteyiz. Yıldızlar Şahidim farkı ise romantik, komediye bağlayarak aşk'ı ve sloganı olan en tepeden, en yükseğe çıkacak olan sıradan bir kızın hikayesini işleyecektir.

İlk fragmanında başrol oyuncuların yer alacağı, konusunun duygularına yer verlerek yayınlanacaktır. Sosyal medyanın favorisi olarak görülen dizi bakalım ilk sınavından geçerli not alabilecek midir?

Dizi Tutkunu

Yıldızlar Şahidim

 
Toplam blog
: 216
: 511
Kayıt tarihi
: 07.01.15
 
 

Merhabalar, dizi seyretmeye bayılıyorum. Özellikle Türkiye'nin, en güncel dizilerini takip edip, ..