Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Şubat '14

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Sosyal medyanın yazar kafası

Bir İletişimcinin Notu

Bazı gözlemlerim doğrultusunda sosyal medya mecralarını etkin olarak kullanan birey olarak düşüncelerimi beyan etmek isterim. Bu medya sektöründe başarı olanağı biraz kişinin sessiz ve sakin tutumuyla birlikte içten içe emeğini bileğinin hakkıyla işlemesi gerek diye düşünüyorum.. Geçmişteki insanlara bakıyorsun, imkanları doğrultusunda hayat standartları çok zor olmasına rağmen yazar kafa, tecrübeyle sabit insanlarla dolu. Onlar 90 ları, 80 leri görmüş yaşamış zor zanaat geçinmiş mutlu insanlardan işte. Eskilerden güncel olarak yazan, gazetecilerden pek kalmadı diye düşünüyorum. Zira yerlerini genç yazarlar aldı, sosyal medya onların parmaklarının ucunda, nereye çekerlerse artık.

Medya sektöründe durum bundan ibarettir. Usul kişiye göre işler, yürür ve ilerler. Bize düşen yeni ve güzel bir şeyler karalamak. Hürce düşünüp inançlarımızı göz ardı etmeden yazabilmek. Ben öyle yazdım, çünkü canım öyle istiyor diyebilmektir, özgürlük.

Aklınızda yazacağınız konuyla ilgili bir araştırmanız olsun. Fikir edinin yanlış ta olsa sorgulayın. Netice de yanlış yapmadan doğru adımlara ulaşamayız. Menfaatleri doğrultusunda size yaklaşan ve yorum yapan insanlara kulak asmayın. Zira yazmak zor olduğu kadar bazen can sıkıcı da. Gayret ederseniz istediğiniz hedef kitleye ulaşabilirsiniz.

Gün içinde sabah uyan, işe git, kahvaltını yap, bilgisayarını aç ve bir kahve alıp yazmaya başla. Benim için en keyifli şey bu. Rutin olarak tekrarlıyorum. Sizde yazabilirsiniz maksadınız istediğiniz hedef kitleye yazınızı ulaştırmak olsun. İyi ya da kötü ses getirir, mühim olan sizin düşüncelerinizi yazıyor ve bunu insanlara ulaştırıyor olmanız.

 
Toplam blog
: 15
: 802
Kayıt tarihi
: 11.02.14
 
 

PR'ci GittiGidiyor Mutlu ifadelerin peşinde... ..