Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '15

 
Kategori
Bilişim
 

Sosyal medyaya yasak

Sosyal medyaya yasak
 

Sosyal Medyaya Yasak


Bugünlerde yine sosyal medyaya yasaklar getiriliyor. Üstelik şimdi daha kolay yapılabiliyor. Bir "tık" ve herşey kapandı!

Şimdi biz başka bir pencereden bakalım. Mesela Google Türkiye için dese ki "Ben Türkiye için aramaları kapatıyorum" aacaba ne yaparız? Herşeyimizi ona bağlamışız. Öyle ki gireceğimiz siteyi bile arama motoruna yazıp da giriyoruz. Yazdınız sitenizin adını pat  diye Bu sayfa Türkiye için kapalıdır diye bir yazı ile karşılaşıyorsunuz.

Başımız bile ağırsa internetten çözüm bulmaya çalışıyoruz. Diğer siteler de öyle Facebook kapatsa Türkiye için kendini kim ne paylaşacak? Bir sürü firma sayfaları ne olacak? O kadar emek ne olacak?

Bir Twitter sayfası kapatsa kendini Türkiye için onca takipçi onca fikirler nerede uçuşacak?

Hani biz biraz da bir pire için yorganı yakmış durumdayız. Yorgan yandı ama olan yine bize oldu.

Demem o ki insanlar ne kadar kısıtlanırsa o kadar inat olur. Ne kadar yasaklama gelirse o kadar ilgi uyanacaktır ve ters düşünceler çoğalacaktır. Kimse ben bunu yasakladım bu iş bitti demesin. Her yasaktan sonra bir karşı oluşur 

 
Toplam blog
: 2
: 117
Kayıt tarihi
: 17.09.14
 
 

Kamu Yönetimi okudum. Daha sonra Web yazılıma merak saldım ve yaklaşık on yıldır web sayfaları ve..