Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '14

 
Kategori
Sertifika Programları
 

Sosyal sorumluluk olarak ücretsiz online eğitim

Sosyal sorumluluk olarak ücretsiz online eğitim
 

İstanbul İşletme Enstitüsü


Uzaktan eğitim yöntemi içerisinde bir seçenek olan online eğitim, bilgisayar ile internet hattı üzerinden, eğitimin verildiği web sitesine bağlanarak derslerin takip edilmesi, eğitim videolarının izlenmesi, sınavlara girilmesi gibi tüm sürecin internet üzerinden sürdürülmesini kapsar.

Uzaktan eğitimin, toplumların sosyal ve ekonomik hayatına katkıları tartışılmaz derecede yüksek ve önemlidir. Sertifika Eğitimi hem çalışanlar, hem de çalıştıranlar açısında yine önemi tartışılmaz bir konumdadır. Sertifika eğitimini online olarak almak, bir çok insanın bu eğitimi kolaylıkla tamamlamasını sağlamaktadır. Sertifika eğitimi için bir başka şehre gitmek, iş yaşamından uzak kalmak bir çok kişi için önemli bir engeldir. Bu engeller online sertifika eğitim programları ile ortadan kaldırılmaktadır.

Online sertifika programlarından herhangi bir ücret ödemeden faydalanılabilir. Ücretsiz online sertifika eğitimi, ekonomik durumunun yetersizliği nedeniyle, çok istemelerine, ihtiyaç duymalarına rağmen bu eğitimi alamayanlar için önemli bir fırsattır. Bir sosyal sorumluluk olarak değerlendirilen ücretsiz online eğitim programlarına dilen herkes internet hattı üzerinden bilgisayarı ile katılıp, eğitim sonunda sertifikasını alabilir. 

Uzaktan eğitimde, online eğitim son yıllarda tercih edilen bir yöntemdir. Ancak, ekonomik durumları nedeniyle bu eğitimlerden faydalanamayan insanlar için ücretsiz online sertifika eğitim programları, gerçek bir sosyal sorumluluk çalışmasıdır. 

 
Toplam blog
: 24
: 1041
Kayıt tarihi
: 10.07.09
 
 

Birçok hayalin kahramanı bu yoldan geçerken, hepimiz aslında tek bir ideale koşuyorduk... ..