Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Sosyal Yardımlaşma Vakıflarına Seçilen Arkadaşlarımıza Başarılar

Son Genel Merkez Genel kurulumuzda İnsan Hakları kurulu ve Sosyal yardımlaşma Vakıflarına katılmayla ilgili tüzük değişikliği yapmıştık. Bazı şube başkanlarımız sosyal yardımlaşma vakıflarında üye olarak göreve başlamışlar ne güzel ben düşünmedim görev talep etmeyi kendi adıma düşünmedim.

Okumalarım ve yazılarım var. Hem işimi yapıyor hem okuyorum. Çok şükür dernekte faaliyetlere devam bir sürü görev alıp da hakkını verememek beni üzer. Ama sosyal yardımlaşma vakıflarında ve İnsan hakları kurullarında engelliler yâda engellilik alanında çalışacak ve bu boşluğu dolduracak arkadaşlara ihtiyaç var.

Son Ekpss tercihlerinde arkadaşlarımızın bazıları zorluk yaşadılar işte sosyal sorumluluk projeleri yapacak Üniversite öğrencilerimize çağrı diğer tercih dönemlerinde engellilere tercih sürecinde destek verebilirsiniz. Şimdi de Üniversiteye hazırlık Ekpss'ye hazırlık ders çalıştırma gibi faydalı işlerde destek olabilirsiniz.

Salih Arıkan, Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..