Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ocak '14

 
Kategori
Deneme
 

Soundtrack tadında yaşamak

Minik bir hayat kurdum şimdilerde.

Doğruyu, güzeli aramıyorum.

Felsefenin erdem, ahlak kelimelerini çıkarttım yaşantımdan..

Yaşıyorum işte maviliğin o gizeminde.

Barışıyorum mesela tüm geçmişimle.

Eski heyecanları yaşıyorum tekrardan.

Ya kırılırsam ya üzülürsemli cümleler kurmuyorum artık.

Çirkini de seviyorum yanlışı da.

Ama en önemlisi kısasını yaşıyorum her şeyin.

Renkleri öğreniyorum.

Yıldızlara isim takıyorum.

Kahveyi tek içiyorum.

Yeni ezgiler tanımlıyorum ruhuma.

Sokakta ki kedileri seviyorum.

Faturaları ben yatırıyorum.

Çift kişilik yatakta tek kişi yatıyorum.

Üç yastık kullanıyorum.

Ama kısa yaşıyorum her şeyi.. 

 
Toplam blog
: 4
: 78
Kayıt tarihi
: 02.03.12
 
 

Sıcacık bir yaz akşamı çocuğuyum ben. Eskişehir'in kızıl gökyüzüne bir zafer bayramından sonra il..