Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '10

 
Kategori
Güncel
 

Şov yapmakla kalmadı..

Şov yapmakla kalmadı..
 

Ben dört İmparatorluğu kullandım. Sovyet İmparatorluğunu hedef tahtası olarak.. Amerikan Avrupa İmparatorluğunu kullandım.. Benim maşam oldular.. Vatikan İmparatorluğunu kullandım.. Olay bu..

Bir ittifak olarak Komünizmi tarihin çöplerine attık. Komünizmin cephesine bir tekme amak gibi birşey. Ben anti komünistim..

Papa süikastı Vatikan devletinin işidir.. Devlet politikası olarak uygulanmıştır.. Benim için basit bir olay bu..

Suikastı Abdullah Çatlı ve Oral Çelık'le planlamadık. Basit tetikçiler bunlar..

**

Bu sözler, Milliyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Abdi İpekçi'nin katili ve Papa süikastı'nın tetikçisi Mehmet Ali Ağca'nın sözleridir.

Dün akşam İpekçi cinayeti ve arkasındakilerle ilgili tek bir soru dahi sorulmayan, TRT kanalında yayınlanan "Kozmik Oda" adlı programda ayrıca ropörtaj sırasında Ağca ve program sunucusu tarafından Ağca'nın yazmış olduğu kitabı hakkında sık sık reklamı yaptığı da dikkati çekti..

İnternet sayfalarında Ağca röpörtajı için para karşılığı yapılıp yapılmadığı merak konusu olurken, program sunucusu tarafından yapılan açıklamaya göre herhangi bir talep konuşulmadığı ve içilen çayların parasını dahi Ağca tarafından ödendiğini belirtti..

Programda ülkeyi ilgilendiren İpekçi cinayeti ile ilgili tek bir soru sorulmadığı gibi Ağca şov yaptı!

Şov yapmakla kalmadı kitabını pazarladı!

TRT kimlerin hizmet kuruluşudur Allah aşkına?

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..