Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '10

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

SÖYLE (YE MİYORUM…

SÖYLE (YE  MİYORUM…
 

Bu ağaçlar, çürük diye kesildi....


Bilmem, sizin de hiç başınıza geldi mi?

Söyleyeceklerinizi dilinizin ucuna kadar getirip, sonra yutkunduğunuz….“Aslında söylenecek çok söz var ama…” deyip, ardını getiremediğiniz…

Mart ayında, TEMA Vakfı’nı ve çalışmalarını, “ toprak erozyonun sosyal-siyasal- ekonomik-ekolojik sonuçları, orman ve suyun önemini, tüketim alışkanlıklarımızı” anlatmak üzere, 15 civarında şehir ve köy okuluna gittim. Anasınıflarından öğrenciler Maki Peyzaj’daki yerimize geldiler.

Kaba bir hesapla, 2350-2400 civarında -büyük çoğunluğu çocuklar olmak üzere- insana ulaştım.

TEMA Mersin Temsilciliğimizin ve kamu kurumlarının, 10 bin 624 çocukla gerçekleştirdiği Guinness Rekorlar Kitabına da giren harnup fidanlarının toprakla buluşması törenine gittim.

11.Ağaç Şenliğini Alanya Kent Ormanında amacına uygun gerçekleştirdik. Onu yaptık, bunu yaptık…

Oraya gittik, buraya gittik…

Hepsini, “memlekete ve millete” hizmet yolunda kendi cebimden yaptım. Helal olsun, hoş olsun..!

Üşenmedim, yorulmadım…

Bir okul bahçesinde yetişkin ve sapasağlam ağaçları kesilmiş görünce çok üzüldüm.

Söylenecek çok şey var, dilimin ucunda….

Ama söyle(ye)miyorum işte..!

 
Toplam blog
: 272
: 734
Kayıt tarihi
: 13.10.07
 
 

1959 Sinop Bektaşağa Köyü doğumluyum. Yaşamda, anlaşılacak bir şeyi olanlara ve bunu öğreti yapan..