Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Söyle bakalım Furkan bu ne ?

Söyle bakalım Furkan bu ne ?
 

İşten güçten fırsat bulamıyoruz ki çocukla ilgilenmeye. Akşam 8'de eve geliyorum, Furkan ya uyumuş oluyor ya da anneannesinde oluyor, uyurken getiriyorlar. (Bu arada kayınvalidemle aynı sokakta oturuyoruz, herkese nasip olmaz ) :=) Haftasonu ancak görebiliyorum paşamı. Aynı evde ama yalnız :))

- Oğlum söyle bakalım bu ne ?

Bak bu ev baba...

- Aferim oğluma benim. O kimin evi ?

Bak bu ev. Bak. Baba bak... Bak...

- Tamam oğlum o ev de o kimin evi söyle bana ?

Baba bak inek...

_ Haydaaa. Oğlum ne alaka ? O inek mi ? O ev. Bizim evimiz.

Baba bak.. İnek süt içiyoo...

- Babasının... İnekler süt içmez. Onlar su içer. Hem de yalaktan (ne bilsin çocuk) :)).

Baba aç... Aç baba çamşır mak...

- Ah babasınııın daha şimdiden kısaltmalarla konuşmayı öğrendi :) O ne oğlum ? Çamaşır makinası. Neymiş ?

Baba bak... Çamşır mak... Bak.. Aç baba aççç.... Bak düüüme.. Bu düme..

Yerim seni lan !

Isır.. Baba ısır. (çıplak ayaklarını havaya kaldırıyor ) Bak baba ayak..


Tamam oğlum hadi odana gidelim oradaki oyuncaklarını da tanıyalım...

Isır baba ısır. Bak ayak...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..