Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Şöyle bir silkelendim...

Şöyle bir silkelendim...
 

Şöyle bir silkelendim
Bakalım ne dökülüyor içimden
Önce olumsuzluklar...
Nefret, öfke, hırs vayy bee...
Ne kadar da sarmalanmışım farkında olmadan.
Severdim yeşili, sarmaşıklarda yeşil değil mi?
Ama kapatıyor işte güneşi...
Sevgi diyerek uzanan bir el !
Kurtuldum bedenimi saran sarmaşıklardan.
Şöyle bir silkelendim.
Oh bee sarmalasın güneşin sıcaklığı...
İşte sevgi, ışık dolu bir dünya...
Öyle yoğunlaşıyor ki sıcaklık...
Aman Tanrım bu da ne...
Sıcaklık artıyor mu ne!
Hiç hesaba katmadan kavruluyor'muyum ne...
Gözlerim kamaşıyor gama ışınlarından
Zaten kısıtlı görme alanım.
Fazlasını isterken olanı damı kaybediyorum?
Hadi yine bir silkelen.
Anla artık her şeyin fazlası zarar.
Biraz ışık... Biraz karanlık...
Baykuşum karanlık gecelerde
Martıyım denizleri izleyen
Azıcık negatif... Azıcık pozitif...
Farkındalığın nefesi ensemde
Ahh birinin peşinden gitmeye kalkarsan işte...
Gerçek uzaklaşır böyle burnunun dibinden.
Hadi kucakla kendini artık,
Bırak çekilmek istendiğin yolları...
O kadar çok ki...
Kendi çapında belkide hepsi doğru...
Gerçeği arıyorsan yok ki bir yolu...
Sen sadece dengelerini koru...

Şule

 
Toplam blog
: 51
: 952
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Herkes bu evrende bir şekilde var olmaya çalışıyor. Kimi güzelliğiyle, kimi zenginliğiyle, kimi resi..