Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '07

 
Kategori
Restoranlar
 

Şöyle güzel bir meyhane yok ki!

Şöyle güzel bir meyhane yok ki!
 

Milliyet Blog sayfalarında aradım, web'de de aradım, gazete sayfalarında da aradım, ağız tadıyla ballandıra ballandıra anlatılan, kendileri gittiklerinde son derece memnun kalınan, başkalarının gitmesi için gönül rahatlığıyla tavsiye edilebilinen, yazlık yeride olan bir meyhane bulmadım.

Yazlık yeri derken, Beyoğlu'ndaki gibi alt alta üst üste olmaması gerekiyor, ferah feza bir yer olmalı. Menüsü olabildiğince güzel ve ağırlıklı olarak deniz mahsulleri üzerine olmalı. Şöyle eğlenceli olmalı veya egeli olmalı, yahut Rum/Ermeni olmalı, kimlikli olmalı kısaca.

Ama yok, nereye baksanız birbirine benzeyen, ya menüsü ya fiziki mekanı, ya hepsi yanyana, yada menüleri tıpkısının aynı yerler tümü. Koca İstanbul, önümüzdeki haftaya meyhaneye gidecek bir grup arkadaş, şöyle adam akıllı sohbet edebileceğimiz ve bir yandan da eğlenebileceğimiz bir meyhane bulamadık.

Bana bu konuda yardımcı olabilcek arkadaşların yardımlarını bekliyorum. Şimdiden hepinize teşekkür ederim.
 
Toplam blog
: 13
: 1277
Kayıt tarihi
: 13.07.06
 
 

ben bir denizim, ben bir denizim, kendi içinde taşan.....