Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Söyle Sevdamı Nerede Sakladın?

Söyle Sevdamı Nerede Sakladın?
 

Fesleğen kokun bahar yağmuru serinliği
Düştükçe her damlan ferahlatır topraktan kuru yüreğimi
Sonsuzluksun ezbere bilirim sonsuzluk gözlerin
Üzüm şarabı aşkın bilmem ondan mı?
Beklemesi kıymetli yılarım.

Şiir defterim sancılı bugün ızdırapta
Ayrılık yazılsın istemiyor beyaz sayfalarına
Kalbimse firarda sen içinde olmazsan eğer
Duygularım mızıklanır bebek huzursuzluğuyla

Üzüm salkımlarına yıldız tozu yağıyor
Şaraba akıyor yıldızlar böyle gecelerde
Yıllar bir şarabı birde seni saklıyor
Kalbinin karanlık mahzenlerinde
Varlığınla sarhoş edeceksin geceyi ve beni

Ölen sevdalı arzusu, arzularım senden
Anlat bana sevdamın sende geçen yıllarını
Bin yıldır söylemedin bana sendeki sevdamı
Söyle sen benim sevdamı nerede sakladın?
Hangi ara bitti bize söylediğin umut şarkıların

Fesleğen hala anımsatıyorken seni
Özgür yüreğim asiyken papatya kadar
Ölüm bile güzel geliyorsa göğsünde
Aşkını kurdele yapmışım kalbime son nefeste bile...

Sevinç Şimşek 16.10.10.

 
Toplam blog
: 23
: 469
Kayıt tarihi
: 06.09.10
 
 

Resime şiire gönül vermiş bir anneyim. Mutluyum çünkü mutlu olacağım şeyler yapıyorum. İzmir' de ..