Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Söyle sevgilim şimdi ben bu sevdadan, bu aşktan nasıl kurtulurum

Söyle sevgilim şimdi ben bu sevdadan, bu aşktan nasıl kurtulurum
 

Sana esir olmuş duygularım, aşkınla yüreğimi yakıyor.
Yanan yüreğim ateş topu olup, bütün bedenimi sarıyor.
Sevdanla sarhoş olan deli gönlüm, aklımı baştan alıyor.
Söyle sevgilim, şimdi ben bu sevdadan, bu aşktan nasıl kurtulurum.

Unutma ki, seni ben, ölene kadar sevip, bekleyeceğim.
Belki bir gün yüreğine düşen sevda ateşin ben olurum.
Ola ki, her bakışında gözünde büyür umudun olurum.
Söyle sevgilim şimdi, ben bu sevdadan, bu aşktan nasıl kurtulurum.

Gönlünden sürgün ettiğin yüreğim, ayaklanır bedenimde,
Hatıraların hayalimde, adın dilimde, kokun durur tenimde,
O güzel cemalin ay ışığı gibi parlayıp dururken karşımda.
Söyle sevgilim, şimdi ben bu sevdadan, bu aşktan nasıl kurtulurum.

İpek saçlarına bağlayıp beni sana esir ettiğin duygularımla.
Gündüzleri beni, arkan sıra koştururken sürükleyip durursun.
Geceleri ya uykusuz bırakırsın, ya da rüyalarımda kabusum olursun.
Söyle sevgilim şimdi, ben bu sevdadan, bu aşktan nasıl kurtulurum.

Sana olan duygularım, yumaklanıp içimde esir olmuş olsa da.
Yine de sana karşı yoktur içimde, hiç bir kinim, garazım, kibrim.
Hayalin gündüz güneş, gece ay gibi parlayıp, karşımda dururken,
Söyle sevgilim şimdi, ben bu sevdadan, bu aşktan nasıl kurtulurum.

Cahit Karaç

 
Toplam blog
: 322
: 1004
Kayıt tarihi
: 08.03.08
 
 

1953 Elbistan doğumluyum. Lise mezunuyum. Kamuda çalışıyorum. Evliyim ve iki çocuk babasıyım. Ken..