Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '16

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Söylediğini söyledikten sonra geri alıyormuş gibi yapma taktiği!

Söylediğini söyledikten sonra geri alıyormuş gibi yapma taktiği!
 

Şimdi diyelim, çıkıp bir laf ediyorsunuz.

Ne diyebilirsiniz örneğin:

Bu adamı sevmeyen herkes sığırdır!

(Sığır, öküzü de ineği de içerir!)

Hemen size tepkiler yağmaya başladı.

Örneğin biri, sensin öküz, dedi.

Bir başkası bu aşağılık bir söylemdir, dedi.

Söyleyen söyleyene yani!

Söylenen hoş olmayınca sizden yana olanlar da sizi eleştirmeye başladı diyelim.

O zaman hemen çıkıyorsunuz, şöyle diyorsunuz:

Ben öyle demek istemedim, yanlış anlaşıldı!

Devam ediyorsunuz:

Bazıları bu sözlerimi fırsat bilerek bana saldırıya geçmişlerdir!

Hatta, daha kurnazca davranarak, bana sığır dedi, diye dava bile açabilirsiniz.

Nasıl taktik jimnastik!

 
Toplam blog
: 433
: 2442
Kayıt tarihi
: 19.04.09
 
 

Merhaba. Kitap okumayı ve yazmayı seviyorum. Bir de gezmeyi ve fotoğraf çekmeyi. Gezmenin yalnızc..