Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Aralık '09

 
Kategori
Ankara
 

Söyledim aşkımı ben: Ankara Metrosuna...

Söyledim aşkımı ben: Ankara Metrosuna...
 

Ankaranın taşına bak...


Ankaray… Kalbimin içinden akıp geçiyor… Bütün duraklarımda sekmez… Tek tek duruyor.

Bütün duraklarımda insanlar: İniyor-biniyor…

Her biri farklı ayak izlerini taşıyor… İçlerinde sen de varsın… Gülen bir çocuk acılarla bayramlaşıyor… Bir hayat yolculuğu bu, seyreyliyoruz penceresinden… Birbirimize görünmeden birbirimizi arıyoruz…

Tünellerin ucunda: Aşkın ışığı yanıyor.

Çuf… Çuf… Çuf…

Ada vapuru, Ankara’dan geçiyor…

İnsanlar!

Ne kadar çok, ne kadar çeşitliler… Her biri ayrı ayrı soluklanıyor… Kanka delikanlılar, elleri ellerinde sevgililer, örtülü-örtüsüz kadınlar, saçları sarıya boyalı kızlar, her idolden sakallı-sakalsız adamlar… Ama hepsi temiz, ama hepsi şık… Hepsi bir umut taşıyor ertesi gün doğacak güne dair… Yüksek sesle konuşan yok, herhangi bir şeye istemeden de olsa zarar vermemeye özen gösteriyorlar… İnsanlar birbirine inanıyor… İnsanlar birbirine güveniyor… İnsanlar yarın tekrar bu metroya bineceğini biliyor…

Bir delikanlı, orta yaşı biraz geçmiş bir adama yer veriyor… Adam önce direniyor, genç ısrar ediyor… Bir gün, bir genç sana da yer verecek diyorum kendi kendime… O günün gelmesini hiç istemiyorum…

Ciğerim: Arnavut ciğeri şimdi… Usta, soğanı bol koy, seviyorum… Buz gibi bir bira, 0RH+ damarlarımda… Ankarayı, Sakarya’ya teslim edip uçacağım birazdan…

 
Toplam blog
: 153
: 1481
Kayıt tarihi
: 16.09.06
 
 

Tıka basa dolu bir adam değilim. Balığı gördüysem derine inerim. Uzun süre gölgede kalamam. Okuru..