Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Mart '08

 
Kategori
Güncel
 

Söyledim rahatladım

Söyledim rahatladım
 

Biliyorum türban konusundan sıkıldım, sıkıldın, sıkıldık. Bu konuda fikrim geldi tutamadım kendimi. Modern taklidi yapan, işine geldiğinde muhafazakar olan bir ailede büyüdüm.Başımı örtmüyorum, örtmeyi de düşünmüyorum. Şu an iktidarda olan partiyle ne alakam ne de çıkarım var. Son seçimlerde oy kullanmadım.Neden bu açıklamaları yazdığıma gelince;zaman zaman internette çeşitli gazetelerde türbanla ilgili haberlere yapılan okuyucu yorumlarını okuyorum.Okuduktan sonra ise dehşete kapılıyorum.Beddua, küfür ve hakaret edenlerin sayısı o kadar çok ki!Nasıl bu hale geldim, geldin, geldik diyorum.Hepimiz delirmiş vaziyetteyiz.Nasıl bir hırs ve hınçtır aklım almıyor.Ne zannediyoruz ki bir konu hakkında böylesi yorumlar yapabilecek cürreti kendimizde görüyoruz.Satılmışsın, öylesin böylesin gibi düzeysiz yorumlara cevap vermek yerine bu yazdıklarımı okuyun demekle yetineceğim...


Örtün erkekleri!Hepsini, hastalıklı zihinlerini, sıkı sıkı örtün.Gıdım fikir çıkmasın, sızmasın o örtülerin altından.Bıraksınlar benim güzel saçlarımı, rüzgarlarda uçuşsunlar.Düşürmeyin bizi birbirimize.Adına her ne denirse densin-türban, baş örtüsü, tülbent- başıma bir şey örtmedim diye hiçbir hemcinsim kınamasın beni, başını örttü diye kınamayayım onu.Rahat bırakın beni, bizi.

Beynimizi rahat bırakmadınız doğduğumuz günden beri, hiç olmazsa saçlarımızı bırakın.Canınız nasıl isterse öyle belirlediniz doğruları ve yanlışları.İnsan olmanın ereğini ve gereğini yerine getiremeden, insanlığımızı keşfedemeden, bizi kadın-kız diye ayırdınız.Kadın denilince utanmamızı sağladığınız.Sevişmenin sevmek kökünden geldiğini idrak edemeyen zihniyet, bana-bize bunu nasıl, neden, niçin yapıyorsunuz?

Eskiden kutsaldık, kadındık, anaydık, baş tacıydık... Önce kaşık düşmanı dediniz sonra da şeytan olduk.

Sattınız bizi üç kuruş para uğruna gözlerimizdeki yaşa bakmadan. Dövdünüz, sövdünüz.Aldattınız, erkekliğin gereği bu, ihtiyaçlarım var benim dediniz.Tecavüz ettiler, namus dediniz vurdunuz, öldürdünüz Güldünya'ların, Gülistan'ların gülemediği, o güzel saçlarını kara toprakların örttüğü koyu karanlıklarda sanki çok yaşıyorlarmış gibi...

Örtün erkekleri!Hepsini, hastalıklı zihinlerini, sıkı sıkı örtün.Gıdım fikir çıkmasın, sızmasın o örtülerin altından.Üremek için verilen uzvuna dahi sahip çıkamayan erkekleri örtün!
 
Toplam blog
: 10
: 388
Kayıt tarihi
: 05.12.07
 
 

Hayat okuluna kaydını yaptıralı sadece 24 yıl olmuş bir öğrenciyim. Bazen 24 yıl çok uzun geliyor, v..