Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Nisan '09

 
Kategori
Deneme
 

Söyler misin

Söyler misin
 

Gel gör ki ...


Söyler misin ?
Ne bilirsin sen
ADAM GİBİ sevmeyi mi
Ya da sevene can vermeyi mi
Söyler misin ?
Ne bilirsin sen..

Sen;
Kaleşçe arkadan vurmayı,
Bilirsin..
Sevdiğini yarı yolda bırakmayı;
Bilirsin..
Korkup kaçmayı
Bilirsin..
Sen;
SEVGİNİ ÜÇ KURUŞA SATMAYI
Çok iyi
Bilirsin..!

** Söyler misin
Ne bekliyordun
Tebrik mi etmeliydim seni
Alkış mı tutmalıydım yoksa
Bana verdiklerine karşılık **

" 'Bir an kendini benim yerime koy belki beni anlarsın' diyeceğim ama bunu yapabilseydin zaten..."

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..