Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '08

 
Kategori
Blog
Okunma Sayısı
513
 

Söyleyeceğim çok şey var! (Blog yazı dizisi 4/Final 1)

Söyleyeceğim çok şey var! (Blog yazı dizisi 4/Final 1)
 

YAYINA ALINMASI DİLEĞİYLE!


“EDİTÖRLERE ÖNERİLER!”

Lafı uzatmadan hemen şikâyetlerimi öneri yoluyla vereyim isterim:

*Yazılmış olan bloglar için bir arşivimiz olsa sitede. Belki çok da gerekli değil ama çok da zor bir iş olduğunu sanmam. Hiç değilse; “<ı>Editörden Öneriler” bölümünün bir arşivi olsa.

* “Blog Yorumlarım” sayfaları sadece 10 sayfa ile kısıtlı kalmasa. Mesela ben ilk yorumumu çok merak ediyorum. Kime yaptım? Ne dedim?

*Gusta’ dan sonra o kadar bekledik başka proje gelmedi. Birkaç proje doğsa.

*Yorum yaptığımız alanı aşağıya alabilmek gibi bir olanağımız olsa. Kapı ya da telefon çaldığı zaman, yemek taştığı zaman alelacele ve saçma sapan yorumlar yapmasak.

*Gelen yorumlara verdiğimiz cevapları güncelleme hakkımız olsa. Sildiğimiz yorum ve mesajları geri dönüşüm kutusunda tutabilsek. Ani kararla yaptığımız bir silme işlemi sonrası pişman olmasak.Neyse bundan vaz geçtim daha da çok karışıklık doğa bilir sevgili editörlerim sizinde tahmin ettiğiniz gibi.

*“<ı>Editörden Öneriler” isimli bölümde yayınlanmış olan yazımız olunca ya da varsa otomatikman sayfamızın bir köşesinde de yayına alınsa.

*Sevgili Arif Öğütçü’ nün de daha önce bahsettiği gibi “<ı>Editörden Öneriler” sayfa sayıları arttırılsa ve orada yayına alınan bir yazının orada kalma süresi dört beş günden fazla olmasa . Ben ne yazılar biliyorum belki 10 gündür orada.

*Anketler yapabilsek. Uçuk kaçık da olsa yapabilsek. Ne tür anketler nasıl sonuçlanır merak ediyorum doğrusu. Böyle bir imkânımız olsaydı da bende isim kaosu yaşamasaydım : ))

*“Şikâyet kutusu” olsa sitede. Ne iyi olurdu; kim neden şikâyetçi oraya yazı verse. “Editör’e Sorular” diye bir bölümümüz olsa. Merak ettiğimiz şeyleri doğrudan onlara sorarak doğrudan onların ağzından öğrene bilsek. Herkesin görebileceği bir ortamda. Böylece kimse KAFDAĞI muhabbeti de yapamasa. Milliyet Blog Haftalık bültende her hafta editörlerimiz kendilerinden birini de tanıtsalar.

*Keşke sayfalarımızın içeriğine müzik de ekleye bilsek. Mesela ben hem müzik dinler hem de blog okuryazarım. Bu arada hoşuma giden bir şarkı olursa hemen biriyle paylaşmak isterim. O biri neden MB olmasın ki?

*Sivyus: “Burası bana yetersiz kaldığı zaman eksikliği başka şekilde tamamlıyorum o yüzden öneri ya da şikâyetim yok” özetiyle bir şeyler söyledi ya( bkz. http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=85705 ), bence böyle bir şans herkeste var ama ben BU SİTENİN daha daha iyi olmasını istiyorum. Benim bir de Müzik Kutum var:

http://onpunto.com/ShowBlog.aspx?Web=Lavinya ( Tamamı benim beğenerek seçtiğim şarkılardan oluşmakta. İstek de alabilirim : )) Severek DJ’ liğiniz yapılır!

( Mesela benim burada böyle, içeriğe şarkı ekleme gibi, bir olanağım olsa orada ne işim var. Niye daha da özel ve de güzel olmasını istediğim MB’ de, başka bir blog sitesine ait adres vereyim ki? Tüm işlemlerimi MB(Merkez Blog)’ de gerçekleştirmek istiyorum lütfen beni şubelerde süründürmeyiniz : )) )

*MB de en çok görmek istediğim bir bölümde:“Blog Panosu” ya da “Afişi” ya da “Sığ Notu” ya da ismi her ne olursa… Herkesin kendine ait çok özel bir köşesi olsa sayfasında. Buradan duyurularımızı duyursak, haber vermek istediğimiz konser ya da kampanyaları iletsek, beğendiğimiz bir vecizeyi köşeye başlık olarak kullansak, yeni piyasaya sürülmüş kitapları, bilgisayar oyunlarını, vizyona girmiş filmleri v.s. buradan bir birimize haber versek ve böylece kimsenin DİPTE kalan alakalı alakasız bir notu olmasa.

NE İYİ OLURDU…

ÇOK MU RÜYA… ÇOK MU UZAK…

SANMAM. HEPSİ OLANAK DÂHİLİNDE ÖNERİLER.

Alakasız dip not: Arkadaşlar ben bir şeyin farkına vardım ki o da şu; tanımak istediğiniz bloggerleri yazılarından ziyade “Blog yorumlarım” isimli köşeden daha iyi tanıyorsunuz. O gün bu gündür “Blog yorumlarıma” çok dikkat ediyorum : )) )

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Birçoğuna ben de katılıyorum. Ne güzel olur ama şu bir gerçek, onlar yapılsa bu sefer başka isteklerimiz çıkacak. Site proragramının yeniden yazılması gerekebilir. Herneyse ben herşeye razıyım:)))) Sevgiler...

sessiz-çığlık 
 25.01.2008 21:09
Cevap :
Yani "bize elini veren kolunu kurtaramaz" DİYOSUN :))) SEVGİLER  25.01.2008 21:38
 

aynı düşünüyor ve size katılıyorum,isteriz isteriz isteriz,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,sevgiyle kal,,

Alyoşa-Sevmek Güzeldir. 
 24.01.2008 21:08
Cevap :
Destekler arttıkça dileklerin gerçekleşme olanağı da doğru orantılı olarak artacaktır. Katkınız için teşekkür ederim.SAYGILAR  24.01.2008 22:59
 

Yayınlamıyorum işte, varmı diyeceğiniz diyecekler bir gün size ve bana! Yada gönül alacaklar kimbilir? Saygılar sevgiler..

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 24.01.2008 17:17
Cevap :
Umarım gönül alma işine editörlük teklifiyle başlarlar :))))) SAYGILAR  24.01.2008 17:51
 

Yaptığımız yorumlar yayınlandığında ve cevaplandığında, mail baksımızda değil, blog sayfamızda bildirilsin;yapılan yorum sayfası sınırlanmasın; bir yorum, karşı tarafa iki gün sonra ulaşmasın; yorumlar olsun, yeni bloglar olsun, bu tür listelere tek tıkla ulaşılsın, hepsi tek sayfada olsun yani, örneğin bugün yazılanl bloglara bakmak için onbeş kere tıkır tıkır tıklamayalım, mümkünse.

Erdal Aydın 
 24.01.2008 14:40
Cevap :
Kesinlikle haklısınız. Katkınız için teşekkürler.SAYGILAR.  24.01.2008 17:28
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 80
Toplam yorum
: 622
Toplam mesaj
: 104
Ort. okunma sayısı
: 1740
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

1975 ANKARA DOĞUMLUYUM, 15 YAŞIMDAN BERİ YAZARIM(yazmak fiilinin geniş zamanlı kullanımıyla) evli..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster